Monday, April 09, 2007

week 14

Kezdem elvesziteni az esemenyek fonalat. Mintha nem is az en eletem lenne. Tok verkli az egesz.
Nehezhes keles, melo vilagostol sotetedesig, haza, elvas! A felsorolas nem teljes, neha van meg kaja is, meg baratok, meg rendezkedes.

Pentek Abu Dhabi, Redbull ropnap (kulon post), majd este Aniko fonokeeknel egy husveti vacsora, Vasarnap meg Andinal egy hasonlo indittatasu zabalas.

Ha ezt a hete tulelem, akkor a kovetkezot nem fogom!

A melo?
Ja, jo nagyokat szivok, de csak magamnak koszonhetem!
Ha nem kerdeznek annyit, es nem csinalnek meg mindent ugy, ahogy, akkor nem hoznanak meg tobbet es tobbet! Allandoan ez a megfelelesi es bizonyitasi kenyszer...

Customer Survey, peldanak okaert!
Draga fonokom 2 hetig ult rajta, hogy majd jol kifundalja, hogy mit es hogyan! Aztan a hatarido lejarta elott 1 hettel odaadta, hogy na akkor ez a feladat, old meg, mert nekem nem jutot semmi eszembe.
Elkezdtem, jol haladunk vele, de mar hozza a kovetkezo feladatot!
Amikor megkerdeztem, hogy bent alhatok e az irodaba, csak rohogott, es megjegyezte, hogy egy hos nem nyavalyog!

No comments: