Monday, April 30, 2007

week 17

Ugyen nem arulok el semmilyen titkot, hogyha azt modom, hogy ez a het is tulzsufoltra sikeredett!

Hosszu szenvedes utan zsakutcaba futott az autokereses, de a remeny meg meg volt!
Par hete lattunk egy 2006-os Legacy 3.0R-t, elfogadhato aron. A tulaj a felesegenek vette, de az kapott egy ceges autot, ugyhogy szegeny Subaru allt a garazsban es vart rank. A bankos dolog a reszemrol rendben volt, de valami idiota eloiras miatt az en bankom nem utalhatta at a vetelarat az elado bankjanak, ugyhogy egy kikerulhetettlen csapdaba kerultunk.
Meg mult heten tettem egy ajanlatot az eladonak, hiszen O nagyon el akarta adni, en meg nagyon meg akartam venni!

A faszi ragodott egy kicsit, majd megkotottuk a megallapodast es 2007 aprilis 24-en elhoztam eletem elso Subarujat!
Meg nem teljesen az enyem, de rovidesen az lesz.
A neve Subi, a mergezett cickany.

Harom liter, hathengeres bozermotor, negykerek hajtas, 245 allandoan szaguldani akaro lo, 5 sebesseges automata valto, napfeny teto, vajszinu bor belso. Semmi masra nem vagyom mar.
Nics esoerzekelos ablaktorlo, meg egyeb faszsagok, de az maradjom meg a nemet juppiautok sajatjanak.
Tokeletes uttartas, leirhatatlan vezetesi elmeny, lelegzet elallito kanyarsebesseg, elfogadhato fogyasztas!

A penteki program a lustalkodason kivul egy kis sivatagi kirandulas, roston sutessel, es quadozassal.
Penteken meg el kellett hoznom a motort indulas elott, de az alapvetoen kesore tervezett indulas is sem csuszott sokat.
Mar erezheto volt, hogy jon a nyar, este, miutan eltunt a nap meg mindig tikkaszto hoseg volt, amin csak a gynege fuvallat segitett.
Este meg visszavittuk a motort a tulajnak aki veletlenul pont Subaru rally autokat epit Sharjah-ban. Epp akkor toltak be az egyiket amikor odaertunk. Meg dolgoztak rajta egy kicsit a masnapi verseny miatt de azert kaptunk egy kis bemutatot, mit is tud! (Egyszer lesz egy WRX STI-m)

Hogy szombaton se keruljunk idobeb agyba este atmentunk Aniko fonokehez vacsorazni. Jo volt a kaja, inni nem ittunk, de elszivtunk megint egy szivart.
Ha egyszer abba hagyom a dohanyzast, biztos hogy szivarozni fogok!

Ja, Anyuka beszolt, hogy tul sok kolat iszom, igy megfogadtam, hogy amig itt van egy kortyos sem iszom.
Sikeresen megalltam, es buszke voltam magamra.
Azot visszaszoktam a kola ivasra, de lenyegesen csokkantett mennyisegban! Atlagban napi 1-et iszom, de meg ezen is van mit redukalni.

No comments: