Monday, April 16, 2007

week 15

Na egy halvanyat szussznatam a heten!

A eletemet megkeserito tenyezok kozul megszabadultam az elsotol, es eladtam a francba a szar Nokia E61-et! Kisimultak a rancaim!
A masik tenyezo lesz a nehezebb, ez pedig nem mas, mint a gyunyuro, hipermodern, minden vagyak netovabbja, a HP Compaq nc6320 tipusu, laptopnak alcazott fostalicska! Gyulolom!
Hogy miert?
Mert HP, mert lassu, mert hasznlahatattlan, mert nehez, es ronda.

Miutan a januari es a februari riportjaimat ujra kellett csinalni, mert a draga HP nem mentett a halo egy bizonyos folderebe, es errol erosen hallgatott, ugy gondoltam, hogy akkor itt az ido, hogy bosszut alljak, es ujra installaltassak mindent rajta. Masfel problema mentes nap kozetkezett.
Hogy nehogy megfekudje a szolgalati HP gyomra, az esetleges kiegeszito programok hasznalata nem tettem fol semmit, csak ami elengedhetettlen. Azt hittem, gyorsabb lesz, de tevedtem, lassab mint volt!

A masodik auto kerdes jelen pillanatban kudarcra van itelve!
Par napja elmentunk Anikoval es megneztunk egy Subaru Legacy-t, 2006-os, 15000 kilometerrel, elfogadhato aron!
Az eladonak surgos lenne, ugy ahogy nekem is, de a burokracia utvesztoiben ragadtunk.
En egy banktol kaphato hitelt, amelyiknel a szamlam van, mert nem telt meg la a probaidom, de egyik bank sem hajlando az en altalam megigenyelt auto-hitel osszeget atutalni egy masiknak.
Hogy ertheto legyen, van egy finanszirozott autom, el akarom adni, mert nincs penzem, mert holnap utan megyek haza, talalok egy normalis embert aki nem jarkal 50-70-100 ezer dirhammal a zsebebe, azaz O is hitelt venne fel ra, nincs ra olyan megoldas, hogy mindenki jol jarjon. Nekem kell elobb kifizetni a tartozasom, valamibol, majd amikor minden tiszta, a vevo akkor veheti fel a penzt az O bankjatol. Rohej, de igy jartunk most mi is, ugyhogy csak sovargunk a Subarura!

Het vegen maratoni mozilatogatas vol, egyik este Mr. Bean Vakaciojat, masik este a 300-at neztuk meg! Egyik jobb volt mint a masik.
Mindkettot batran ajanlom mindenkinek!

Szombaton a hetvege abszolut megkoronazasakent atmentem Anish-hoz (Kriszta ferjehez) es nyomtunk egy maratoni 5 oras Rainbow Six Vegas-t.

No comments: