Monday, August 06, 2007

Status: Comfirmed

A lemaradast ledolgozni lehetettlen. Annyira elhanyagoltam szegeny blogot, hogy elkepeszto.
Pedig tema lenne dogivel, ido nincs.

Mar meg sem igerem, hogy rendszeresebben fogok irni, bar a tervem ez.
Aniko elment 2 het szabira, igy ejjel is a szamitogep elott ulok.

Csak nagy vonalakban az almult par het esemenyeibol:

Az elso es legfontosabb hir, hogy lejar a probaidom, megkaptam a COnfirmation Letter, hogy akkor most megint van jo sokaig munkam.
A szerzodes feltetelei egyaltalan nem valtoztak, de jobb is igy. Korai lenne.

A Confirmation Letter kiallitasat egy szamomra meg uj procedura elozte meg, meghozza az ertekeles.
Furcsa, mert ilyenben meg nem volt reszem.
Olyan volt mar, hogy leultunk, es megbeszeltuk, hogy akkor jovore erre meg arra kene egy kicsit jobban odafigyelni, de ez a rendszer teljesen uj nekem.
Eloszor is kaptam egy emailt, hogy legyek szives elfaradni a megadott linkre, es kitolteni az ertekelest, magamrol!
Le kellett irni, hogy en mit hogy latok, mi nem tetszik mi tetszik. Az egesz 6 pontbol allt, hely volt boven a pontokhoz, de azert novellet nem irhattam.
Ja, magamnak kellett meghatarozni a celokat! Nem a fonok mondja, hogy akkor most ez lesz es kesz, hanem en fogalmazhatom meg, hogy mit szeretnek elerni a kovetkezo evben.
A fonok persze elfogdhatja, atirhatja sot, meg adhat is hozza egyed celokat.

En 2 celt hataroztam meg, de a fonok belenyult igy most van 3 jovore (ebbol 2 ugyan az, de O jobban szereti, ha a sajat irasat latja)

Szoval ezek utan az egesz iromany atkerul a fonokhoz, O is ertekel ugyan azon szempontok alapjan, majd elfogadja a celjaidat.

Az ertekelese utan elvileg ossze kellene ulnunk, es megbeszelni, hogy mire miert kaptam annyi pontot amennyit. Na ez nalunk elmaradt. A fonok tul elfoglalt volt, hogy ezt megbeszeljuk, ezert
csak egy ropke 3 perces konzultaciot tartottunk.
A 6 pont mindegyikeben 6 pont a maximum. 1 pont a legrosszabb, ertelemszeruen!

En 3 temaban kaptam 3 pontot, a tobbi mint 4 folotti. Egy kicsit elkenodtem, mert nem igy ereztem a dolgokat, de az itelete igazsagos es korrekt volt. Csupa olyan dolgok miatt adott kevesebb pontot
amirol tudok, de vannak olyan akadalyok, amik miatt az O elvarasait nem tudom teljesiteni. Ilyen peldanak okaert az abszolute hasznalhatattlan riportrendszer, vagy az egesz operacio rendszer.
Jeleztem ezeket fele, igen, tudja, de nem tud ellene mit tenni. Probaljak valtoztatni rajta. Ha mar csak egy picit sikerul, mar jo!
A harmadik celom legalabb teljesitheto, de mar most tudom, hogy nem fogom elerni.

Ez az altala meghatarozott cel, hogy az egyik rendszert a 100 legnagyobb ugyfelunknel be kellene vezetni.
Mondtam neki, hogy a 2 honap alatt teljesitem, akkor jo vagyok nala? Nana!
A problema viszont az ezzel, hogy a dolognak nem ez a lenyege. Meg tudom csinalni a top 100 ugyfelnek, de megeri e, ha csak 20 hasznalja?

A Quality Manager-rel beszeltem ezzel kapcsolatban, mondtam, hogy en inkabb arra szoritkoznek, hogy olyan ugyfeleknek ajanljuk a redszert akik hasznalni is fogjak! Boszen bologatot!

Kivancsi vagyok Antoine mennyire fog bologatni a kovetkezo ertekelesemkor...

3 comments:

Anonymous said...

Kaposztaleves bloggal mi történt?

Unknown said...

kaposztaleves egy kicsit el van havazva, ugyhogy lassan frissit!

Anonymous said...

az lehet, de konkrétan a blog se jön be, usernevet/jelszót kér. Na mind1, majd csak megoldodik...