Sunday, August 26, 2007

week 34

Epp itt volt az ideje, hogy Aniko visszajojjon, mert mar kezdtem magam egyedul erezni. Kolonosen az utolso ejszakak voltak kemenyek, mert mindig felebredtem, es tapogattam a helyet, aztan rajottem, hogy tapogathatom, nincs ott.

Amig O otthon volt, addig eleg egyhanguan zajlott az eletem, de ez rogton megvaltozott a visszateresevel.

Telelettunk programokkal, Csutortokon Kriszta es Anish bucsubulija (elkoltoztek Bakuba), Penteken az utolso papirdobozaik lezerasaban valo segitkezesunk, es nem egesz egy het volt a nyaralasunkig.

Ne menjunk annyira elore, vannak boncsolgatni valo erdekessegek, es hatalmas szivasok.

Kezdjuk talan azzal, hogy Aniko felhivott Csutortokon munka utan, hogy van egy kis baj, ugyan is nem talalja az autojat ott ahol hagyta! A hely egy parkoloul szolgalo jarda-darabka volt.
Annak rendje es modja szerint levert a viz, hogy akkor most hol az auto, es mi es miert vitte el!
Hirtelen felindulasomban bejelentettem a rendorsegen, hogy elloptak, am a rendorok 10 perc mulva visszahivtak, hogy nem loptak el, csak ok elszallitottak, olyan indokkal, hogy akadalyozta a forgalmat!
- Egy jardan akadalyozta a fordalmat?
- Nem a jardan allt, hanem az ut mellett ugy, hogy a feneke belelogott az egyik savba! (erre tobb tanu is van)

Innen az esetet rejtelykent kezeljuk, mert sehogy sem sikerult kitalalnunk, hogy hogy lehet az, hogy egy kozel 3 tonnas auto behuzott kezifekkel, a valtoja 'P' allasban legurul egy teljesen vizszintes jardarol, majd a kormanyzarnak ellenszegulve eltekeri a sajat kormanyat balra, majd 10-12 meterre az eredei parkolohelyetol megall, ugy, hogy a rendorseg szerint minden ajto zarva volt, feltoresnek nyomat nem talaltak!
Nem nagyon ertettuk a dolgot, de mindegy.

Este a bucsubuli elott meg berohantam a rendorsegre, ahol mar nem tdutak segiteni, mert elment az illetekes, es csak Vasarnap lesz bent legkozelebb.

Ekkor 5 napi tavolsagra voltunk a jol megerdemelt es gondos alapossaggal megtervezett Irani nyaralastol!

No comments: