Tuesday, August 14, 2007

week 32

A het egyhangu es faraszto Aniko nelkul, pedig majd' minden este van valami programom.

Most, hogy van mar internet elegge el tudok lenni vele, de az a nyavalyas ido csak ugy repul. Pikk-pakk es megint ejfel.

Toltogetek lefele, elkezdtem a 24 hatodik evadat, megneztem a Bourne-sorozat elso ket reszet, hogy kepbe legyek, ha elmegyunk moziba, uzembe helyeztem azokat a dolgokat, amik eddig csak arvalkodva foglaltak a helyet az asztalon (kolcsonrouter, nyombato-scanner, kulso HDD), felinstallaltam egy par hianyzo szoftvert (YEP, iGTD), valogatom es szanalom a papirokat fontossag szerint. Egy ora elott meg nem sikerult lefekudnom a heten.

Csutortokon elmentunk egy hazibuliban. Volt minden ami kell: medencezes, bbq, es persze alkohol tartalmu szomjoltok dogivel. A heti kialvatlansagra meg rabodtam egy negyed otos agybakeulest, igy sikerult teljesen agyonvert allapotban eltoltenem a Penteket, pedig program volt, lementunk Hattaba.
Fejfajassal kuzkodtem egesz nap, pedig nem ittam sokat. Aztan rajottem, hogy a Csongor-fele palinka lehetett a hunyo, mert csak azok panaszkodott fejfajasra, akik szervezetukbe juttattak az amugy igen kelles illatu italt.

Hatta utan meg elvittuk Borikaval Sherry-babyt szervizbe, majd masnap felrakjak egy komputerre, es megneznek rajta mindent, rejlik e valami hiba a rendszerben, vagy minden tokeletesen mukodik. (en az utobbira tippelek!)

Este meg jelenesem volt meg Pistinel, de mivel epp standby-on van nem mentunk sehova. Dumaltunk, elszaladtunk kajaert, neteztunk. Szerencsetlensegere hajnal 2 fele behivtal egy Dubai-London-Dubai-ra, igy masnap nem volt egy sor-se.

Szombatra terveztem az igazi pihit, de mivel az egyik unatkozo kollegam sikeresen felebresztett 9 magassagaba, a szokaig alvas elmaradt. Kozben megjott a takarito no, aki nekiallt rogton csorogni! Egy Red Bull utan mar kepes voltam toleralni a zorgest.

Delutan egy par dolgot kellett elinteznek, de hivtak a szervizbol hogy kesz van Sherry-baby, minden hibatlan, azokat a dolgokat leszamitva, amit mar en is tudtam. Ja, reggel talatam egy zold rendorsegi papirt a szelvedo mogott, valaki siberesen meghuzta a hatuljat.
A szerviz jo, majdnem cska Land Rovereket javitanak. Azert lett most ez, Andy helyett, mert naluk van szamitogek, megfelelo diagnosztikai progival.
Szereztek nekem egy hasznalt vonohorgot, amit meg nem tettek fel, ezert marad, majd valamikor a jovo heten elhozzuk Borival.
Az eredei aranak a feleert adtak, szerelessel egyutt, ugyhogy nem bantam meg, plane azok utan, hogy meg ev elejen letepte valaki (Roland) az egyik hatso vonoszemet az alvazrol. Ez mos egy kicsivel jobb es tartosabb lesz, meg a hatulrol erkezo baromarcuak ellen is ved valamennyit.

Este Andival, Borikaval, meg Anikoek 1 uj kolleganojevel elmentunk moziba es megnetuk a Bourne Ultimatumot. (Megeri megnezni, jo film)
Megint keson fekudtem le. Ha igy folyatom, akkor jovo het Penteken egesz nap agyban kell maradnom, hogy minden alvashianyt behozzak!

No comments: