Monday, May 12, 2008

2008.05.12 Ezt lattam ma

Eddig nagy ritkan lehetett latni a koventkezo borzalmat a dubai utakon.



Mindig ugyan azt a feheret. Ez volt az elso, mar a repuloteren is lattam, ahogy megerkezett.
Mar akkor sem tetszett, de mindegy. Masokank biztos tetszik, hiszen BMW.



Es ezek utan latom a masodikat ami lehetoleg meg rondabb. Sajnos a szine elegge elrontja az amugy sem elonyos formajat, de gondolom a totalkaron a formarol azert majd zengenek egy par odat.
Egy biztos, lehet rendelni, megerkezett!



Miutan jol lehuztam az uj bombit (koszonm Istenem, hogy en nem vagyok celcsoportja a BMW-nek) a mai nap erdekessege a kovetkezo kep!



Ebedszunetbol tartottam epp vissza, amikor egy U-Turn-nel, ahol ki van teve a teherautoval U-Turnben megfordulni tilos tabla, egy kamion ugyeskedik.
Eszre sem vettem, amig meg nem pillantottam a "Hungarocamion" feliratot az oldalan.
Erdekes lenne megtudni, hogy hogy kerult ilyen messzire otthonrol a vontatmany.

Update 15/05/2008

En megmondtam! A post megjelenese utan 2 nappal meg is jelent a BMW es az X6-ot piedesztara emelo cikk!
"Instant get kategória?" a faszom! Parasztvakitas!


No comments: