Sunday, May 18, 2008

week 20

Megvolt Antoin-nal a nagy évértékelő beszélgetés.
Két dolog függött ettől.
Az első, a fizetés emelésem a másik az éves jutalmam.
Nem sok jóra számítottam az eddigiek alapján, mert Antoine egz eleg nehézkes és eleg furcs stílusú ember.
Nem tudom már tökéletes felidézni a beszélgetés minden részletét, de ennek csak és kizárólag egy oka volt, méghozzá az, hogy kedves főnököm egy számomra eddig teljesen ismeretlen arcát mutatta.

Normális hangon emberi kérdéseket tett fel, amire megpróbáltam őszintén válaszolni de ahogy én meglepődten az Ő stílusán, Ő is meglepődött az én őszinteségemen.

Azért, hogy egy kicsit érthetőbbek legyenek a a beszélgetés további részletei, egy kicsit vissza kell menni az időben.
Történt ugyanis, hogy eggyik reggel épp lent cigizek, amikor begordöl Zane (Antoine) főnökének kocsija a parkolóban, az anzósülésen egy ismerős arccal.
Kiszálltak, és odajöttek, Zane is rágyújtott, amikor az ismerős acr odalépett, kezetnyújtott és azt mondta:
- Hello Adam, 1000 eve nem talakoztunk, nem is tudtam, hogy meg itt vagy!

Zane, es az időközben a társasághoz csatlakozott Antoine arca elkerekedett.
Az ismero arc egy régi Exel-es kollégához tartozik, torténetesen Dennis Lister-hez, aki az utóbbi idöben Angliában dolgozott a DHL-nél a Regional BP&O Team fejeként.

A hallgatosag egy kicsit meglapődött, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentösséget.

Dennis csak egy pár napig volt Dubaiban, többször összefutottunk és beszélgettünk egy pár szót.
Mielőtt elment megtudtam, hogy Zane ajánlott neki egy poziciót és ha elfogadja, akkor 3 embert fog keresni, hogy létrehozza a Dubai BP&O (Business Process and Organisation) csapatot.

Visszakanyrodva az értékeléshez, a beszélgetés végén megállapodtunk Antion-nal, hogy az áthelyzésemet kéri Dennis csapatába, mert úgy érzi, hogy a tapasztalatomat és a képességeimet ott jobban tudnám kamatoztatni.
Meglepett ez a vekifejlet, örültem is neki, hisz kb pont egy ilyen lehetőségre vartam az elmút másfél évben.

A nagy, megnyutató beszélgetés után, hétvégén lazártuk az offroados szezon egy liwai túrával.
Péntek reggel indultunk, délután egy kis offroad (sajnos a homok már elég szar volt) sörözés, medence, miegymás, majd reggel még egy kicsi offroad (ez már jobb volt) majd irany haza.
Az offroados képek itt.

Hazafeé megalltunk és megcsodáltuk Rainbow Sheik automuzeumát.
Az érdekessege a muzeumnak, hogy egy egész hangárszeru akármit épitettek a rengeteg autonak, ahol mindeféle jármű megtalálhato. A képek itt.

No comments: