Tuesday, May 13, 2008

2008.05.13 Sherry Vilaghiru

Nagy oromomre szolgalt a ma reggeli totalcar-os cikk a Land Rover Discovery-rol.

Mivel magam is boldog (tars)tulajdonosa vagyok egynek izgatottan olvastam vegig, mit is irnak az otthon kaphato dizel valtozatrol, hiszen nem titkolt vagyam egy elso generacios dizel Disco beszerzese.

Ahogy a cikket olvasva elertem a kovetkezo reszhez:

"Persze vonzó lenne egy V8-as, de az a helyzet, mifelénk a dízelek az egyeduralkodók. (Vicces, de a Népítélet egyetlen, benzines Discóról szóló értékelése az Egyesült Arab Emirátusokból érkezett, nem véletlenül.)"

Hoho.... egyszer regen en is irtam egy Nepiteletet Sherryrol, de nem emlekeztem hogy mit adtam meg orszagnak, ezert izgatottal kattintottam a linkre, es lass csodat, az en Nepiteletem a V8-as Sherry-rol!
Egy par dolog ugyan frissitesre szorul, de igy legalabb permanenciaban tartom, es frissitem az iteletet!
I'll be back! Ja, Land Rover Forever! Es meg valami: ezek meg nem Tata-k!


No comments: