Sunday, March 06, 2005

2005.02.24-tol maig

A treningek masodik fele egy kicsit farasztobb volt, plane, hogy mihelyst beultem az egyikre, rogton ki kellett jonnom, mert valami egetvero dolog torten, es minden azonnal de rogton kellett, meg minden ilyesmi, ugyhogy atlagban napi 1 ora treningen voltam, amugy meg melo. Basszak meg!

Bas egy kicsit furcsanak tartotta, de ez van.

Amugy hamar elrepult ez a 2 het, amig itt volt Bas. Egy csomo olyan dolgot tudtam meg, ami ssehol nincs leirva, kvazi eselyem nincs megtanulni semmilyen konyvbol, ezen kivul eleg sok olyan dologra terult feny, amit itt csak sejtettunk. Az meg kulon oromomre szolgalt, hogy a ceg egyesulesevel nem csak nekem vannak aggalyaim, hanem egy kivulallo is hasonlokeppen szarnak ertekeli a szituaciot.
Az uj vezetes javara legyen irva, hogy Ok probalkoznak. Igaz nem mindegyik, de a TOP LEVEL igen is jofej, es akarja azt, hogy ez mukodjon!

A fizetesemelesem is elintozodott ebben az idoszakban, csak egy emailt kellett dobnom HR anyunak, aki gondolom jol idetelefonalt, hogy ejnye-bejnye gyerekek, oldjatok mar meg ezt az aprobb problemat, mert a tokom kivan, hogy ilyennel is engem basztatnak, ugyhogy a level elkuldesetol szamolva 5 napon (plusz egy hetvege) utan talalkoztam Salimmal (O a projekt managar), hogy latta amit latott es nagy jo lesz nekem. Utanna meg felhivott a helyi HR muki, hogy akkor igen, bar nem annyit, amit kertem, de ize, meg minden, de januar elsejetol visszamenoleg, es ize, meg tenyleg jo lesz. Majd visszahivott, hogy azert ezt ne nagyon terjesszem, mert nem akarjak, hogy megrohamozzak oket fizetesemelesi kerelmekkel!
Ok, kisdobosbecsulet szavamat adtam!

Azta ebben az idoben derult ki, hogy az egyik kollegat lesitteltek, mert egy kicsit okoskodott a szamlakkal, es sajat zsebre jatszott, es sikkasztott valami osszeget! Egy darabig meg lattuk main officeban, hogy eros felugyelet javitgat valamit a rendszerbe, aztan egyik nap (gondolom miutan mindent kijavitott) POLICE, oszt szeva, irany a huvos!

24-en volt Attila es Krisztian lakasavato partija, ket emeleten, meg a teton!
Osszesen 350 valahany kep keszult, aminek a nagyresz eleg mokos, es csak a kisebbik resze kompromittalo, ugyhogy a feltoltest azokkal kezdem, amik nem annyira veszelyesek!

Bas-al az utolso heten elmentunk egy csomo kulonbozo etterembe, egy hajokazassal es hastancossal egybekotott team-vacsorara, itt is van egy par kep, ezek is felkerulnek elobb utobb!

Szombaton, Bas utolso estejen elmentunk a Jumeira Medinatba vacsizni. Sasha, egy nemet kollega is velunk volt! Remelhetoleg O lesz az uj Freight Manager, azaz az uj fonokom, ugyhogy egyenlore ovatos, alig eszreveheto bevagodast folytatok!
Marcius 18an jon vissza a felesegevel, egy rovid nyaralasra, hogy az asszony le tudja csekkolni, hogy tetszik e a hely!

A legjobb dolog azonban, hogy mult het penteken elkezdtuk a buvartanfolyamot!
Egy kicsit tartottam tole, mert angolul van a konyv, meg a trening is angolul lesz, de viszonylag nem meglepo modon semmi nehezseget nem okozott sem az olvasas, sem a tanulas es alig egy tucat szamomra ismeretlen szot talaltam, aminek a negyresze szakkifejezes, ugyhogy ezeket meg kellett nezni a szotarba es meg kell tanulni!
Penteken delelott volt 3 elmeleti es 2 gyakorlati foglalkozas. Az elmeleten semmi extra nem volt, de a gyakorlat...
Beoltoztunk, osszeraktuk a felszerelest, majd irany a medence! Az medence elso fele viszonylag sekely, am a masik fele 2,5 meter mely! Atvettuk az alapokat, gyakoroltunk egy kicsit, de en mint a rosszgyerek alig vartam, hogy mehessunk a melybe!
Aztan nagy nehezen eljutottunk oda, hogy felugyelet mellett atuszhattunk illetve lemerulhettunk a mely reszbe!
Egyszeruen fantasztikus volt! En innen is alig akartam feljunni, annyira elveztem...
Alig varom a jovohet Penteket!!





No comments: