Monday, March 28, 2005

Amsterdam utan

Igen, le vagyok megint maradva egy kicsit, de van rola igazolasom!
DOLGOZOM!

Ez annyira nem meglepo, hiszen mindenki ezt csinalja, szamomra megis egy kicsit mas ez a dolog!

Implementalunk, nem is akar milyen leptekben!
26-an kezdtunk el dolgozni, es 2-an mar kesz is kell lenni!
Szoval 1000-rel dolgozunk, szervezunk, konferenciabeszelunk, es persze idegeskedunk egy kicsit!
Bar nem tudom, hogy miert, hiszen minden fasza, es senki sem lat semmilyen akadaly, ami meggatolna, vagy kesleltetne a sikert!

Azt hiszem ez az, amire vagytam! Mar eleg regota!
Kezdett tele lenni a hocipom a Support-tal, a felhasznalok hulyebbnel hulyebb problemaival, es a negativ IQval!
Most legalabb egy kicsit produktiv vagyok, nagyob szoval elve alkotok es letre hozok valamit (persze csak atvitt ertelemben, hisz nem egyedul vagyok).

Imadom az ilyen fajta team-munkat!
Sok okos ember segit a kevesbe okos embernek (most special nekem), hogy szepen lassan olyan okos legyen mint ok! Persze onzetlenul, es mindenfele ellenerzes nelkul, hisz ez a munkajuk!

No comments: