Sunday, March 20, 2005

2005.03.19 Szombat

Ma mar voltam dolgozni!

Egesszen pontosan bementem az irodaba, megmutatni magam, hogy meg elek! Mindenki nagyon orult nekem!
Meg betegallomanyom alatta kaptam egy par sms-t, hogy gyogyuljak meg gyorsam, meg ilyesmi, sot, az egyik kollegem fel is hivott, hogy mire van szuksegek, voltam e mar orvosnal, van e gyogyszerem... Kezdem ugy erezni, hogy szamolnak velem, ami nagyon jo erzes.

Gyors email olvasas, majd egy kis vasarolgatas, mert egy par dolog lemaradt karacsonykor.
Mivel Marcsival nem talalkoztam decemberben, tevet nem vittem neki, ugyhogy ezt most potolni kell, meg amugy is hoz egy apro csomagot anyutol, ugyhogy valamivel kedveskednem kell neki a faradozasaiert, de sokmindent nem tudok hazakuldeni meg igy sem!

2 nagyon fontos dolog hianyzott mielott elindultam Amstardamba!
Penz es utlevel!

Az utlevellel kapcsolatban szoltam a PRO-nak, hogy akkor faradjon be, es vegye ki a pancelbol, valamikor 11 korul, a penzre meg reurasztottam az egyik penzugyes kollegat!

Varas, varakozas, de semmi sem tortent!

A kp csekk (merthogy kp kassza nincs) nagy nehezen kiallitodott delutan 5re, ugyhogy meg a bankot is utba kellett ejteni, de mindezek elott at kell mennem a DAFZA office-ba (a legnagyobb delutani csucsba), hogy a megfelelo szemelyek alairassal hitelesitsek, hogy igen, felvehetem ezt az osszeget!
Ezek utan irany a bank...

Este 6 ora, es az utlevelem meg mindig nincs a kezembe!
Felhivtam a PRO-t megint, hogy "kedvesPRO, vonszold mar be a segged a kibaszott irodaba, mert ha nem tudok reggel elrepulni, a koltsegetet levonjak a fizetesedbol.."
Nem tudom miert, de ez hatott.
10 perc es megjelent, kezeben a passportommal!
Na most nyomas haza pakolni!

No comments: