Friday, March 11, 2005

2005.03.12 asszemSzombat!

Igen, a baj ott kezdodik, hogy baszott lusta vagyok, de aki ismer, annak ez nem meglepo!

A legjobb dolog ezen a heten az volt, hogy semmi, de tenyleg semmi extra nem tortent!
Voltak meetingjeim, meg Kvazimodo (Casmiro) az uj mindenes kollega, aki egyben Customer Service Manager, meg Route Development Manager is megtalalt olyan keresekkel,
hogyaszongyahogy, neki egy olyan riport kell, amibe a TOP 50 ugyfel, tavalyi forgalmi adatokkal, meg kuldemenyszammal/routingok, ja, es a bevetelt is mellekeljem, es ha lehet, akkor ezt egy tablazatba, mert neki ez igy jo!
Meg anyad..., bekaphatod haver, ezt az infot nem adom ki addig, amig a fonokom erre irasban utasitast nem ad, illetve a ceg egyesulesrol a szerzodest nem irjak ala! Addig bizony konkurencia vagy, sorry!
Kicsit elkerekedtek a szemei de leszarom!

Kvazimodot nem sokan szeretik!

Csutortok este Ahmed kolleganal volt egy kis osszejovetel, amorol tudtam ugyan, de mivel pontos infokat nem kaptam, nem nagyon eroltettem a dolgot, ha hianyzom, hivnak!
Hivtak is, illetve az exfonokom, Mr Umer, hogy akkor most mi van, mert varnak! Ok, rohat haza, zuhany, majd vissza!

Ahmed egy gyonyoru villaban lakik a repterhez kozel, 2 kisfiaval, a felesegevel, es az anyjaval!
Amikor megerkeztem, nagyon ugy festett, hogy nem sok mindenrol maradtam le! A vacsi meg varatott magara, de volt mit csipegetni, es volt mit inni! Sor, bor, es volt egy par fajta tomeny, es persz az elegendhetetlen vizipipa! (ha elkoltozunk azt hiszem en is beruhazok egyre es kint fogok pofekelni a kertbe)

Mivel kollegak voltunk csak jelen, rogton tema lett a 2 ceg egyesulese, es persze mindenki beszamolt a jo (na ez ritka) es rossz tapasztalatairol!

Volt 2 kulfoldi vendeg is, mindketto szinten kollega, ugyhogy latni a kulfoldi es a helyi szemlelet kozotti kulombseget eleg megdobbento volt!

A jo hir, hogy ugy nez ki, hogy a nemet srac, Sascha elfogadja a neki felajanlott lehetoseget, es csatlakozni fog a csapathoz! Marcius 18-an visszajon a felesegevel, hogy megmutassa anyunak, hogy milyen a hely, utana dontenek!
Ez tobb dolog miatt is jo lenne nekem!
O lenne a kozvetlen fonokom!
Eleg sokmindenkit ismer, ugyhogy szarozas nem nagyon lenne egyes kerdesekben, es megvan az a tudasa es karaktere, amivel 1-2re sarokba tudja szoritan a negymellenyu es magukat nyeregbe erzo indiai jott-menteket!


Es akkor egy par kep:


(balrol jobbra) Faisal, Lorenzo, az olasz kollege, es Naim




(balrol jobbra) Salim, Vijay, az ITs, es Max


(balrol jobbra, felsosor) Sascha, Lorenzo, Faisal, Naim, alatta Max, mellette en, jobbra mellettem Salim, mellett Vijay, mogotte Oussama, elottem a hazigazda Ahmed

No comments: