Friday, March 18, 2005

2005.03.16-17 betegallomany

Basszameg…
Egesz eletemben nem volt annyi bajom a fuleimmel, mint most!
Reggelre nem hallottam semmit a bal fulemre, egy kicsit bizonytalanul jartam meg minden. Fasza!
Gyorsan elmentem a buvarorvoshoz, akinek nem messze tolem van a rendeloje, hogy most mit csinaljak, vasarnap repulnom kell!
Irt fel cseppet, es vett mintat tenyesztehez, ha megvan az eredmeny hiv!

Betelefonaltam, hogy akkor ma lukasztok, meg holnap is!

Gyorsan elvittem a kocsit szervizbe, hogy meglegyen meg utazas elott!
Mondtam, hogy estere legyen kesz, mert ko kovon, fa favon nem marad!

Otthon csepegtetes es agonizalas ezerrel!

Delutan hivott a szerviz hogy megvan a tutu, faradjak be, es 650 AED-t sziveskedjek befizetni!
Ugy volt, hogy Csongor eldob, de kimentem az utcara, szarul ereztem magam, nem tudtam egyenesen jarni, ugyhogy starno, nem ulok igy volan moge!
Este vettem be a antibiotikumot, mert mar nem tudtam becsukni a szam, az eves is nehezemre esett, olyan volt, mintha egy fel alma lett volna a bal fulem kornyeken!

Csutortokon reggel eleg jol voltam, elhoztam a kocsit, majd irany az orvos. Eleg meglepodott, hogy megint lat, raadasul ilyen allapotban, ugyhogy irt gyogyszert.
En balga, elmentem kivaltani! 300 AED! Mondjuk 200ra lealkudtam, de igy is sok!
Irany haza, gyogyszert bevesz, es kussol az agyban, hogy holnap tudjon vezetni Abu Dhabiba!

No comments: