Friday, August 12, 2005

2005.07.31 Pachanga tangobemutato

Elegansnak mondott uj szalloda, igenyesen berendezett, hangulatos etterme az idealis helyszine a tangobemutatotnak!
Nekem a dologgal 2 bajom volt!
- tango
- trendi hely

A tangos, tancos problemak megernek egy kulon postot, de ezt kesobb!

Szoval a hely jo volt, a tangobemutatot el lehetett viselni, bar egy kicsit csalodtam a dolgoba!
Ildikonk volt az utolso tancos, aki eleg regen tangozik, de amit most adott elo a partnerevel az egy kicsit megfekudte a gyomromat!

En nem ezt vartam volna el egy BEMUTATOTOL! Nem tetszett!

A legnagyobb csaloda viszont maga a hely okozta!
Hiaba a szep es igenyes berendezes, a viszonylag szinvonalas etlap, ha a kiszolgalas es a minoseg szar!
Mert szar volt!
Nem az zavart, hogy egy steak-et 250 (12500 HUF) dirhamert mertek, hanem az, hogy 45 percet kellett varni, mire megkerdeztek, hogy mit szeretnenk inni, majd a rendeles leadasa utan meg 20 perc telt el, mire a dobozos colat-es az uveges Bacardi Breezer-t megkaptuk!
Kozben a korabban erkezettek megkaptak a kajat, amitol leesett az allam!

Fagyasztott libamaj:


En csak megkostoltam, es inkabb nem rendeltem semmit! Szar mirelitt iz, gyonyoru koritessel kozel 7000ert!

Ide se jovok tobbet, bocs!


No comments: