Thursday, August 18, 2005

2005.08.17 Lilikutya

A villaban lakok szama eggyel emelkedett, mert kaptunk 10 napra 1 kolcsonkutyat, Lili-t.


Elso talalkozasunk elegerdekesen alakult, mert amikor hazaertem Anokival O mar nalunk volt, ugyhogy belepve az ajton egy kis ketkedoen pisolo szempar fogadott, es mint jo kutyahoz illik egy kicsit morgott, meg ugatott.
Meglatva azonban Anikot rogton szereles lett, es azota arnyekkent koveti mindenhova. Az elso par napban, reggelente ugy zuhanyoztunk, hogy Lili ult a furdoszoba szonyegen es nezte, hogy mit csinalunk.

Az agyra apo termete ellenere pikk-pakk megtanult felugrani, ugyhogy estenkent, miutan elaludtunk, siman felmaszik es a labunkhoz fekszik.



Nekem eltartott egy darabig, mire elfogadtattam magam, de tegnap mar ugy aludtunk delutan, hogy O a honom alatt, labai az egnek.
Most is mikozben a blogot irom, itt kurvalkodik az olemben.

Szeretni valo kis dog, annyi szent. Vilmos utan egy darabig azt hittem, hogy nem fog semmilyen 4labu ilyen kozel kerulni hozzam egy darabig, de tevedtem. Ezalatt a par nap alatt is ugy belopta magat a szivembe, hogy nem is tudom, mi lesz, ha jon erte a gazdaja!

No comments: