Wednesday, August 24, 2005

2005.08.18 Jeep-jeep

Amiota eszemet tudom mindig is almodtam egy 4x4-es autorol!

Azt almomban sem gondoltam volna, hogy valha kijutok kulfoldre dolgozni, es ott egy olyan autot tudok venni, mint amilyen a Chrysler (volt!). Ami vegkep eszembe se jutott, hogy egy ev kulfoldi munka utan eljutok arra a szintre, hogy megengedhetek magamnak egy 4x4-t!
Igaz nem az almaim csucsat, es nem is az elerheto legjobbat, de nem vagyok telhetetlen, inkabb realista!

Es tessek, amit nem gondoltam volna, itt bejott, megvalosult!

2005 augusztus 18-an atvettem eletem elso uj (nullkilometeres) autojat, es nem is akar milyet, egy 4x4-t, meghozza egy Jeep Wrangler Sport-ot!

Ime:
itt meg a szalonba keszitik elo:





itt pedig a Chrysler es a Jeep:



Oszinten bevallom egy kicsit sajnalom a Sebringet!
Gyonyoru, tagas, marmar luxus (lehet hogy csak nekem) es gyors mint a villam (jo sok penzem banja)!
Imadtam, es attol felek, hogy soha nem lesz meg ilyen! Felreteve az markakrol kialakitott sztereotipiakat, le a kalappal, semmi bajom nem volt vele, talan ezert is ragaszkodtam hozza annyira!

A Jeep ezzel szemben kenyelmetlen, lassu, imbolyog az uton, de ez benne a szep! Terepen meg egysszeruen fantasztikus! Kicsi, konnyu, a 4.0 literes soros hathengeres motor bivalyeros!
Elvezet vezetni!

Most penteken egy kis off-road turat tervezunk (merthogy ezert vettem) Hattaba, majd beszamolok!

No comments: