Saturday, July 16, 2005

2005.07.16 Szombat

2 het dogles es halldoklas utan ma voltam eloszor dolgozni!
Baszottul nem kellett volna ezt megtenni, de nem volt mas valasztasom!
Szokasomhoz "hiven" pontosan erkeztem, ugyhogy alig voltak meg az irodaba, es ami meginkabb orommel toltotte el kicsi szivem, hogy viszonyl;ag egyszeruen talaltam parkolohelyet abban a kuplerajban!

Aztan az oromom egy kicsit alabbhagyott, amikor meglattam, hogy a jo kis kuckomat elkommunizaltak es bekoltoztettek oda az egyik kolleganomet!

Nem is a kucko fekvese az, ami miatt valasztottam, hanem azert mert nagy asztalom volt, olyan 4es blokkasztalbol az egyik resz! Pont jol elfertem rajta, volt hely mindennek.
Szoval az elso orat dulas-fulasos pakolaszassal toltottem, mire megtalaltam az uj helyem!
Oreg afgan fonokom odajott es megkerdezte, hogy erzem magam.
Mondtam, hogy ezzel az uj hellyel nem igazan vagyok megelegedve!
- Miert? - kerdezte erdeklodoen!
Erre megkertem, hogy kukkantson be az asztal ala!
Olyan frappans asztalokkal ujitottak fel az irodat, hogy ha a gurulos irodai szeket tokig leengedem , akkor pont nem szorul az asztallaphoz a terdem!
Nezett egy nagyot, es elmosolyodott!
- Sorry, fentrol jott az utasitas!

Szoval ezeket a dolgokoat leszamitva annyi tortent meg, hogy lehivtam a leveleimet es a csatolmanyokat is! Reggel 9-tol delutan negyed hatig tartott, pedig csak 46 db mailt kaptam!
Nem valaszoltam egyre sem, csak bele-bele kukkantottam, hat... lesz mit irni holnap! Miert kell hulye emberekkel dolgoznom es a hulye emailjeikre valaszoni???

Amugy a kollegak aranyosak voltak, korbeugraltak mint a kiskutyak, hogy hogy vagyok, meg milyen szarul nezek ki igy lefogyva meg minden!

Holnapra mar felirtam egy csomo dolgot amit meg kell csinalni, es hurra, nem lesz egesz nap rendszer!!!

No comments: