Tuesday, July 19, 2005

2005.07.19 Hetfo

Egy kicsit tele lett a tokom az egyik dragalatos kollegaval!

Ez a faszi is olyan, aki azert vesz maganak kutyuket, mert a masiknak is olyan van! Olyan, de milyen?? Anyira mar nem erdekli, csakhogy meglegyen neki is, nehogy lemaradjon valamirol, vagy esetleg leszoljak!
Igen, igen, O is egy felkapaszkodott latszat manager, a rosszabbik fajtabol, az indiaibol!

Felreertes ne essek, nem vagyok irigy, hiszen en is minden, szamomra nelkulozhetetlen kutyut beszerzek, sot viszonylag gyakran cserelgetem is oket, de egy jo technokratahoz hiven en hasznalo is oket! Egeszen pontosan tudom, hogy mire valok, es mivel erdekelnek is, tudom, hogy merre hany ora, mit lehet, mit nem stb.

Na baratunk ezzel nincs igy, ugyhogy amikor beszerez valami uj kutyut, meghunyaszkodva szol, hogy egy kis segitsegre lenne mert valami nem mukodik a szamitogepen! Az a valami persze a szinkronizalo progi vagy ilyesmi!

Szoval emberunk mar oz oruletbe kerget az ilyen dolgaival, de a kegyelemdifest ma kaptam tole!
Nyivakol a szobajabol, hogy nem tud valamit! Odamegyek, kerdezem udvariasan, mi a baja!
4 kibaszott szamitogepe van otthon, plusz egy laptop az irodaba, plusz a ceges laptopja, es egy szajbabaszott szovegresz nem tud kimasolni egyik helyrol a masikra!
Nagyon felbaszott!

Meg 2-3 alkalommal szolt, termeszetesen akkor, amirok treningeltem, hogy a laptopja kepet nem tudja kitenni a kulso monitorra dokkolon keresztul meg volt valami gyikja a MS Powerpoint-tal!
Itt marr a maradek turokepessegemet is elvesztettem, mert epp 4 embert treningeltem, de persze Ot ez nem erdekelte, az O problemaja fontosabb, meg epp ma van a faszom tudja milyen hatarido!
Morogtam egyet, majd kiszoltam neki, hogy nem vagyok a titkarnoje!
Erre egy kicsit megszeppent!
Oreg afgan fonokom meg jot kuncogott a hallottakon!

Lehet, hogy en reagalom tul a dolgokat, de bazze, 2005-ot irunk, O manager, ertsen mar annyi a szamitogepehez 25000 dirhamert havonta, hogy meg tud csinalni egy kibaszott prezentaciot egyedul!!

Persze indulas elott odajott es az mondja szeret, es csak azert baszogat, mert nekem gyorsabban megy mint neki, de felvilagositottam, hogy ez szep es jo, de sajnos(hal'Istennek) engem nem ezert fizetnek!
Ekkor mar nem szeretett annyira, de leszarom...

No comments: