Sunday, July 10, 2005

205.07.10 Vasarnap

Mar tobb mint egy hete el vagyok maradva azzal a poszttal, aminek azt a cimet adtam, hogy "Egy eve...", de sajnos ezt meg mindig nem sikertult megszulnom!
Aztan elmaradt 30-ai party beszamoloja is, de az csak es kizarolat azert mert kozben egy picit belazasodtam!

30-an hajlitottunk egy nagyon appro, es visszafogott particskat, no konkret cel, csak legyunk egyutt, meg ilyesmi! Csongoral foztunk, meg keszultunk, be alkohol eleg korlatozott szamban allt rendelkezesre, de vegulis visszafogott parit akartunk!

Lenyeg a lenyeg, a fozocskezos cucc jol sikerult, olyannyira, hogy en masnap estere 39 fokos lazban egtem! Sebaj, egy kis unicumostea es mar ok is lesz a dolog!
Masnap be kellett latnom,hogy ez azert nem igy van, ugyhogy rendes gyogyszerhez kellett fordulnom!
A lazam viszont nem akart nagyon lemenni, igy estetnkent Tunder-Nover jeghideg furdot vetetett velem! A laz igy nagy nehezen, de element!

Enni es inni viszont mar ekkor sem birtam semmit! Szerda magassagara a laz es a torokgyulladas teljesen eltunk viszont maradt az, hogy nem birok enni es inni!

A mai helyzet a kovetkezo! Szombaton voltam az orvosnal, aki kitoltott ket papirt ket vizsgalatra, es elkuldte engedejeztetni a biztositomhoz! Ennek az eredmenyet varom! Ha holnap nem lesz semmi, akkor a fonokkel elbeszelgetek a betegszabadsag egyeb, otthon elerheto fajtairol,legalabb addig, amig kideritik mi a fasz bajom van!

No comments: