Saturday, July 30, 2005

Technokratizmusom

Be kell vallanom oszinten, hogy itt, az elmult ev alatt tobb penz koltottem kutyukre, mint eddig (talan) osszesen!
Szamomra otthon elerhetettlennek tunt egy uj, 1ooe folotti mobil, PDA itt viszont viszonylag egyszeruen, es surubben cserelem ezeket az eszkozoket (itt nem is 100e az ami otthon ennyi, de ez lenyegtelen).

Meg vannak az otthonrol hozott rossz/jo beidegzodesek ugyhogy ezek a vasarlasoknal is befolyasolnak!

Ilyen volt peldaul amikor az mondtam, hogy nekem tobb windows-os dolog nem kell, mert a tokom tele van azzal, hogy ugy kell vele banni, mint a himestojassal! Ekkor dontottem el, hogy akkor marad a MAC, mint pc es a Palm Treo, mint telefon-PDA oszver!
Ebbol a szep tervbol a MACi-ig el is jutottam (tobb mint 3,5 honapja), de ez majd egy masik felezetben kerul kitargyalasra!

A Palm Treo viszont meghiusult, mostmar masodszorral is!
Az elso alkalommal azert, mert nem akartam kulon szoftvert venni, a Lotus Notes szinkronizalashoz, ami akkor fontos, sot, elsodleges szempont volt, ugyhogy maradt a SE P910i, ami melle csomagoljak a szoftvert!
Szepen is muzsikalt a SE, egyetlen apro es nem megszokhato hibaja volt csak! A merete, bar ez a tulajdonsagot barmelyik smarphone hatranyakent fel lehet roni!
Szoval a P910i-t eladtam, es ujra gondolkozoba estem!

Mi legyen helyette!
Ujab windows-ok combot nem akartam, mert dragat, es nem jonnek be, es a telefon reszuk meg mindig bena szerintem, Tungsten 5, szep es jo, es raadasul meg Palm-os is, viszont kellene venni egy GPS-t is, ami ennyira nem funkciogazdag eszkoz, mint egy PDA+GPS vevo, de a Palmhoz nehez terkepet talalni a tersegrol, ugyhogy marad a windows-os PDA (mert mar megvan a teljes terkepset a GCC orszagokrol), de itt nincs akkora kinalat, mint otthon (Dell vs. Fujitsu-Siemens), de telefonom meg mindig nincs a 910 helyett!

Kezenfekvo megoldaskent jott a dontes es a action, amikor is beszereztem a legujabb dragaszagomat, egy SE k750i-t! (beidegzodes, es sajnos tapasztalat: SOHA TOBBE NOKIA! SE a kiraly)
Es miert a 750i?
Szep, elfogadhato a kameraja (kepeket csinalni a blogba tokeletes, a digit gepet ugycse hordom magamnal), es szep, meg okos is, es nem azert mert ha egyszer hazamegyek tudom rajta hallgatni a Roxy Radiot!

Izelito a SE-vel keszitet kepekbol:



Ket kovetkeztetest vontam le az elmult honapok tapasztalatai alapja!
- minden eszkoznek annak kell lenni, AMI! PDA=PDA, Telefon (meg akkor is, ha van benne radio, meg mp3 lejatszo, meg fenykepezogep)=Telefon, stb!
- inkabb van nalam meg egy eszkoz, mint az, hogy kompromisszumokat kossek, es hianyozzan az oszver valamilyen funkcioja, ami ugyan softveresen megoldhato.


End of part 1



No comments: