Wednesday, July 27, 2005

Hulye, hulye, hulye!!!!!

Egy apro, am annal zavarobb hibat kovettem el viszonylag regen!
Gmail-re tertem at, es igy abszolute feleslegesnek ereztem a freemail-es cimeim eletbentartasat!

Egeszen 3 nappal ezelottig, amikor kiderult, hogy az elso X keplink nem mukodik, aminek az oka teljesen egyszeru!
Hulye voltam! Amikor lemondtam a freemail szolgaltatasat, nem villant at az agyamon, hogy az itt keszult kepek elso adagjat a fototarba, a freemail tarhelyere toltottem fol, igy az emailcim megszuntetesevel a kepeket is torotek!

Sorry, el fog telni egy kis ido, mire a Yahoora, vagy mas helyre felkerulnek ujra a kepek, ha megtalalom oket, mer a MACi iPhoto programja most spec nem szeretne megtalalni az eddig keszult kozel 5000 kepet a kulso vinyomom, de biztos itt is en voltam a hulye, es egy gyors beszeljukMAC forumlatogatas utan minden ujre szep es jo lesz.

No comments: