Wednesday, July 20, 2005

2005.07.20 Szerda

Ma a kovetkezo dolgok tortentek velem!
- befejeztem vegre az import csoport treningjet
Mar alig vartam! Komolyan mondom ennyire nehezkes csoportom meg nem nagyon volt! Hiaba magyarazok, kerdezek, probalom oket ravezetni, semmi! Egeszen pontosan teljes sotetseg! Elore felek, hogy milyen kerdesekkel es problemakkal fognak nekem eloallni ha elkezdik hasznalni a rendszert!

Itt epp torik az fejuket, de negyon:



- megjott vegre az uj fonokom, a nemet! Egy kicsit ugy tunt, hogy szet van esve, de meg is tudom erteni, reggel erkezett, epphogy 3 orat aludt, maris megbeszelesek, egyeztetesek, miegymas! Annyit viszont sikerult kicsikarnom belole, hogy Vasarnap egy keveset beszeljunk (Szombaton lesz a management meeting, ugyhogy josokminden lesz teriteken!!)

- reggel visszakaptam a kiadaslistamat alairatlanul! Ezen egy kicsit felhuztam magam, mert nem igaz, hogy egy szar USB flashdrive-ot, egy billentyuzetet es egeret, illetve 2 laptop allvanyt nem fehet kifizetni. Irtam is egy email a buzikocsog IT/SAP konsultans managernek, hogy anyad, persze bcc a nagykutya, meg a fonokom!
Nem jott valasz!
Delutan bejott a fonokom, mondtam neki, mi a helyzet, azt mondta, hogy semmi gond, ha nem irja ala, akkor szombaton a management meetingen alairatja a nagykutyaval!
Na ezert!

- NO COMMENT!


Aston Martin DB9

No comments: