Friday, July 22, 2005

2005.07.21 Csutortok

Ezt sikerult tegnap delutan veghezvinni:
- alvas a macival



- egy kis muvelodes


- es mosas


Tartalmas delutan volt, am az este ennel lenyegesebben erdekesebben es mozgalamasabban telt.

Mint mar irtam megjott az uj fonokom, Sascha! Mielott elindultam volna a melobol fel 4 fele, osszefutottunk, es mondta, hogy este felhiv! OK!
Este a kozmecicusok bulit rendeztek, ugyhogy a legkezenfekvobb az volt, hogy elmegyek erte, es elviszem a buliba!

Felhivott, egyeztettunk, en kozben hazavittem a csajokat. Anikonak meg volt egy 'nagyon fontos' vendege, ugyhogy sokaig maradt!
Kozben felvettem Saschat fel 9-kor, elvittem magunkhoz, beszelgettunk, ittunk egyet, kozben hivogattam Anikot. Dolgozik!
Elmentunk erte, vartunk a kozmatika elott egy kicsit, semmi, meg mindig nem veszi fel a telefont! Ok, dolgozik.
Gondoltam egyet, elvittem Saschat a lanyokhoz, mert kozben Salimmal egyeztettem, gondoltam, hogy igy kettecsken ellesznek!

Mire mi odaertunk, addigra Salim eltevedt, ugyhogy ossze kellett szednem, majd vissza a lanyokhoz! Fel 11 elmut, Aniko meg mindig dolgozik!

Vissza a lanyokhoz!
Ekkor mar eleg faradt es elgyotort voltam, ugyhogy ittam egy fel doboz sort! Kozbe hivott Aniko, hogy vegzett! Fasza, irany erte! Ejfel elott meg is jartam, ugyhogy a buli csucspontjara vissza is ertunk!

Kb 1 orat birtunk ki a bulibol, de addigra vege is lett, nincs mar hatra, kocsiba be, es irany Sascha szallodaja, ami a valtozatossag kedveert jo messze van!

Vegig beszelgettuk az utat, es abszolute pozitivan csalodtam altala a nemetekben! Ezek utan mar csak arra vagyok kivancsi, hogy milyen lesz a munkakapcsolat! Remelem gyumolcsozo :) !

Az est merlege:
- egy fel doboz sor
- 150 km a varosba

Fel ketto utan ertunk haza, meg Csongorekkal ittunk egy korty bort, es elvonultunk aludni!
A pentek-vaszarnap egyszeruen elment! Az egadta vilagon semmit nem csinaltunk, es kurva jo volt! Rendszeresitem!

No comments: