Saturday, August 26, 2006

2006.08.26 Megint egy kibaszott Szombat

Kivagyok!

Csutortokon vegre visszakoltoztunk a sjat helyunkre, vele lett a macskaravigyazasnak, es baromira jo volt ujra a sajat, tiszta, macskaszormentes agyunkban aludni!

Penteken lementunk egy kicsit Fujeireh-ra, en merultem egyet Gurkannal, a lanyok addig napoztak. Nem sajat autoval mentunk, igy hazafel huzzu ido ota elaludtam a kocsiba. Felemelo erzes volt.

Ma meg megint Szombat van, es ugy utalom, ahogy csak tudom. Szinte belebetegedtem.
Reggel kimentem Jebel Aliba, mert mar reklamaltak az utlevelem miatt, ami meg nyaralasbol nalam maradt, nehogyma elszokjek, vagy valami...
Aztan iroda, de az egy vilagon semmi nincs, pedig ez ritka. Mar majdnem kiolvastam az egesz internetet, ami a kapcsolat sebesseget nezve igen komoly dolognak szamit, es meg mindig semmi dolgom nincs. Ami lenne az a kollegak zero munkakedve miatt meg naluk pihen. Lesz majd kapkodas Hetfon!

Hivatalosan is bejelentettek, hogy szeptembertol a 2 munkaszuneti nap a Pentek es a Szombat, de ez is csak arra a szektorra vonatkozik, amibe mi nem fogunk beletartozni. Ez mar csak igy megy ennel a cegnel!

Estere vegre megprobalom feltenni a nyaralos kepeket, es befejezni az utolso 2 postot a nyaralasbol, de nem igerhetek semmit!

No comments: