Wednesday, October 11, 2006

2006.10.08-11

Hetfo:

A het elso napja viszonylag elgofadhatoan sikerult!
A biztositoba mentem, egyeztetni, hogy akkor mos i a fene is van a kocsival.
Hosszas tanakodas utan ugy dontottek, hogy egyszerubb totalkarra venni az autot, mint megcsinaltatni, ugyhogy az eredeti arahoz kozeli osszeget fizetnek erte... 2 het mulva! Faszom... de legalabb fizetnek!

Ezen a hiren felbuzdulva ujra elkezdtem autot nezni az ujsagokban es az interneten, de valami nem stimmel. A Discoveryket vagy nagyon szeretik a tulajok, es nem akarjak eladni (ami ertheto id az szezon elejen) vagy valaki felvasarolta elolem az osszes '98 as Discot!

Eddig 2-ot talaltam, elfogadhato aron, de az egyiknek csak a torka veres, a masikat meg Norbi akarja megvenni.

Amibolt viszont dogivel van azok a 2000 kornyekiek, amik egy kicsit szarabbak es dragabbak is, ugyhogy azt hiszem a kivaras taktikajat alkalmazzuk.

Kedd:

Ma reggel az ideg majd szetbaszott!
Beulok a kolcsonverdaba, indut, beroffen, kuplung kinyom es egyesbe... Hat ez az bazze, nincs kuplung. Emlekeim szerint mondtam valami cifrat, majd beballagtam es szoltam Anikonak, hogy vigyen be a maloba!

Odafele meg ok volt minden, de visszafele Aniko egyedul ment, es persze eltevedt, ugyhogy hosszas telefonalas es navigacio utan vegul celbe ert!

Talaltam egy feher DIscot, kivulrol patent allapotban, de ala kell nezni. Holnap viszem Andyhez, hogy kideritsuk a turpissagot!
Feher (Aniko ilyet akar) elol csorlo, amit rogton le kell rola szedni, belul egy kicsit koszos (gyereket szallitottak vala az oviba), amugy szep, sotetitett uveg, de a legkondi rakoncatlankodik, ugyhogy huto es ventillator csere, a tobbi kiderul holnap!

Ujra elkezdtem jatszani a Black-el, es meg mindig nem tudom megcsinalni azt a kurva palyat, ahol abbahagytam vagy 2 honapja, es nem lehet menteni, csak ha megcsinaltad. Ha a palya felenel abbahagyod, kovetkezo alkalommal kezdheted elolrol!

Szerda:

Megyek Andyhez, de elobb bedobom a csajszikat a szalonba! A Daihatsu Charad-ban viccesen nezek ki, mert nem tudok kiszallni, viszont full hatratolt ulessel a terdemmel kormenyzok!
Igazi dodgem. Kivagyok.

Andy-nel mar ott a feher Disco, epp emelik, de Andy sajnalkozva nez ram, ugy, hogy a tulaj ne lassa es razza a fejet!
Basszameg!
Az ar 15e es csak 12e kene erte adni, hogy meg jol jarjunk!

Nezelodunk tovabb, aztan Andynek tamad egy otlete, hogy fizessen a biztosito, kapjuk meg a penzt, majd vegyuk meg a roncsot, es vegyunk hozza egy 92-eset5e-ert, es rakjuk ossze oket!
Ez igy elsore meredek de megoldheto!
A 92-es csak 3.5 V8, manualis, a mienk 3.9 V8 automata, de minden alkatresz csereszabatos, ugyhogy lenne mindenbol alaktreszunk, es a regi kaszniba is bemegye az ujabb motor es a valto.
Andy az mondta, hogy ha hajlando vagyok segiteni, akkor segit O is!
Beallitja a kocsikat a garazs egyik sarkaba, ad egy par szerszamot es instruktal, hogy mikor megyik csavart, es csovet, meg ilyesmi! Igy en sporolok magamnak egy keves penzt, O csak az uj alkatreszeket szamlazza, meg a felhasznalt anyagotat, de legalabb megtanulom a Disco "hogyanjat"!

Tetszik az otlet, mar csak a kocsit kell visszaszerezni bagoert, ugy hogy kuldjetek "bagot" :D!

A mai nap vege az lett, hogy elkummantottam, es nem mentem dolgozni. Furcsa mod senkinek nem hianyoztam az irodabol. Ezt mar szeretem!

Este iuftaroztam egy par magyarral, ugyhogy keson ertem haza, dog faradtam.

A Black-ben meg mindig ott allok ahol 2 napja, semmi elorelepes.

Holnap meg el kellene menni megnezni 2 autot, de kocsi nelkul eleg maceras, mert mar most eltaxiztam egy csomo penzt!





No comments: