Tuesday, October 03, 2006

A kolcson auto

Amiota nincs autonk azota kolcson autokat hasznalok!
Eloszor Jose kocsjat nyuztam, egy regi Musso-t, aminek csak a torka volt veres.
Sok gond volt vele, egy parszor meg kellett szerelni utkozben a valtot, egyszer defektem is volt vele... nem szerettem. Az egyetlen jo dolog, ami tenyleg jo volt benne a legkondi, meg az, hogy fedett volt.

Amiot Jose visszajott Anish autojat hasznalom, amit imadok es gyulolok egyszerre. Imadom, mert feltunest kelt, eszrevesznek, felreallnak, elengednek, nem probalkoznak, es ahogy az auto kinez mindenki biztos abban, hogy egy rossz mozdulat, es atmegyek a szarjukon vele!
Ime:

(a hatulra rogzitett ket benzinek kannat leszedtem)
Az elejen a hi-lift jack kuonosen kegyetlenne teszi a kocsit, igy a tekintely abszolut maximalis!


Es gyulolom, mert nyitott, es zajos, es megfajdul benne a fejem, es a legkondinak nincs ertelme! Amugy egy korrekt szabadido auto, egy imadni valo rondasag, es csajozos-piros :D

Eleg sokat szenvedett szegeny, mert egy darabig az utcan allt, es porosodott, de amiota hasznalva van, olyan mint egy huseges kutya. Minden josagot megprobal meghalalni.
Tegnap lemostam, es kitakaritottam. Azota valahogy jobban erzi magat, es en is kenyelmasabben ulok bele, bar az ules meg mindig olyan piszkos, hogy torulkozovel kell letakarni! Megbeszeltuk, hogy csak meloba jarunk egyut, a sivataghoz meg egy kicsit ismeretlenek vagyunk egymasnak, bar annak is al fog jonni az ideje!

No comments: