Thursday, October 19, 2006

2006.10.17 Ez megint nem az en napom

Ma delutan ceges iftarra voltam hivatalos.
Az iftar 17.55-kor kezdodott, igy a melobol eloszor elmentem a City Centerbe, atvettem a napszemuvegemhez az uj lencseket, majd irany haza, zuhany, majd irany vissza.

Sajnos otthon vettem eszre, hogy az uj lencsek is karcosak. Fasza! Zsir ujak, es karcosak, de meg nem is ez a baj, hanem az, hogy megint varni kell egy keveset, mire megjonnek az ujak!

Hogy ne legyen teljesen egyszeru ez eletem, visszafele a Centerbe kifogyott a benzin a kocsibol, ugy, hogy szerintem a benzinmutato beragadt, es negyedet mutatott, amikor elkezdett rangatni es pofogni.

Lencseket leadtam, fogtam egy taxit, es elmentem az etterembe.

Ahogy szamitottam a hely abszulute szar. Gyulekeznek az emberek, varjak, hogy a tv belejelentse, hogy a zabalas engedelyezett.
Hihetetteln, hogy a bojt utan, a kiehezett embersereg mire kepes. Mint a saskat, csak ezek kezzel-labbal esznek, es meg rofognek es bofognek is hozza. Egyszerre kiabrandito, gyomorforgato es gusztustalan, de mit varunk a sivatagi ciganyoktol, vagy a indiaiaktol.

En alig birtam enni, csak immel-ammal falatoztam, de vegul megmentett az egyik kollega azzal, hogy egy kisgyerekkel erkezett, ez nem tudta hova tenni, amig jol teletomi magat rizzsel, meg mindenfele felisherhetetlen szinu es allagu, frotelmes szagu "csemegevel", ugyhogy jol magamhoz vettem az alig 6 honapos csoppseget.


Igy legalabb megmenekultem a kotelezo beszelgetestol es a tovabbi fogyasztas okozta gyotrelmektol.

Szerencsemre az egyik filippin kollega (na ezek is megernek egy kulon miset) epp a City Centerben hagyta a feleseget, ugyhogy amikor indult, hogy felvesze, mentem vele en is. Utkozben megalltunk benzinert, de ennel a kutnal nem adtak csak ugy, sima vizesuvegbe, rendes kannat kellett venni, kb 250 forintert.

Ok, ez legyen a legnagyobb gond, de a ez egy kis szar muanyag kanna, olyan 3-4 literes, aminek a kupakja alatt egy eleg passzentosan zarodo masik kupak allta a toltopisztoly utjat. Szegeny kutas megszenvedett vele, de ugy, hogy en fogtam a kannat, o meg ket kezzel, illetve korommel cibalta kifele azt a szart. A teljes katarzik kedveert, mindekozbe kiesett a zsebembol a kulcs, amit egy vakon elkovetett hatralepessel kettetortem.


A kutas csak rohogott!
En persze korant sem talaltam anniyra viccesnek a tortenteket, igy mielott teljesen magamba zuhantam volna konnyitettem a feszultsegemen valami csunya szoosszetetellel.

Nagy nehezen odaertem, am ekkor meg mindig 2 feladat vart ram, hazaindulas elott. Az egyik, hogy masoltassak egy kulcsot a Jeep-hez, aminek az iment eltort kulcs volt az egyetlen kulcsa!

A kulcsmasolos, nem igert semmit, de vegul masolt egyet, ami ok volt, ugyhogy vissza rohantam meg egy masolatert, na meg fizetni.

A masodik feladat ezzel parhuzamosan volt elvegezendo, meghozza az, hogy a gyonyoru uj kannambol kellett a benzint valahogy a Jeep tankjaba varazsolni.
Erre a feladatra rogton akadt is jelentkezo, a Center parkolojaba tevekenykedo kezi automosok szemelyeben aku egy meg parazslo cigivel a szajaba jott volna oda benzint tolteni, de miutan felhivtam a figyelmet arra, hogy ez igy nem lesz egeszseges, inkabb eldobta a cigit!

Szoval o ugykodott, amig en a masodik kulcsert rohantam, de mire visszaertem semmi valtozas.
A problema egyszeru. A regi Jeep Wranglernek a toltonyilasa a bal hatso lampa alatt van ami elegge kiall, igy csak tolto pisztollyal, vagy azzal az ugyer kis kannara szerelheto csorrel lehet tolteni. Emberem negyed ora kemeny fejtore utan megvilagosult, es elrohant egy szemeteshez, guberalt egy muanyag palackot, es kese nem leven elekezdte modszeresen megolvasztani a palack aljat, mikozben diadalittas vigyorral az arcan azt mondogatta "No problem sir, no problem!".

A benzin vegre a helyere kerult, a faszinak adtam egy 10est, majd padlogaz hazaig!
Epp azon melaztam, hogy ennyi szar utan mostmar igazan vege lehetne a napnak, am a gyorsforgalmi uton majdnem telibebasztam valami szart ami 3 savban tenferget jobbra-balra, teljesen etrelmetlenul. Amikor melle ertem, gondoltam, radudalok, es magyarul elkuldom a jo kurva anyjaba az india rizszabalo, szarszemet rosszembert, de akkor vettem eszre, hogy mig baratunk vezet, a mellett ulo kedves holgy epp kemeny munkat vegez baratunk oleben!

Ezek utan mar tenyleg vcsak haza akartam erni epen es egeszsegesen!

No comments: