Tuesday, October 17, 2006

2006.1016 Majdnem otthon, de inkabb sivatag

Szombaton jott egy felkeres, hogy Hetfon haza tudok e menni egy napra, egy kis csomaggal az egyik otthoni cegnek, ugyhogy elkezdtem intezkedni es a csaladot is beizgattam. Meg menut is rendeltem Anyutol, arra a 3-5 orara amit otthon toltottem volna.

Vasarnap sajnos jott egy telefon, hogy sajnos az aru nem lett kesz, igy mar nem is olyan fontos, vagy ilyesmi, ugyhogy itt maradtam.

Szerencse a szerencsetlensegben, hogy Aniko kapott egy szabad napot Hetfore, igy egyutt nyunyultunk otthon delelott.

Delutanra program volt, meghozza sivatag, egy kis turavazetoskodes egy csoport itt nyaralo tehetos magyarnak.

4 berautoval (3 Land Cruiser-rel es egy Nissan Super Safarival) mentunk ki a szokasos korre, a Fossil Rock kornyekere.
A kezdet korant sem volt annyira gaz, mint amire szamitottam. 2 elakadas az elejen, utana semmi. A nagyobb problema inkabb az autok visszadasanal lesz, mert kettonek is serult a lokharitoja, de ez a leg kevesebb.

Borulas nelkul megusztuk, es ez a leg fontosabb. Elotte este remalmaim voltak, es komolyan mondom, egyszeruen nem tudtam szabadulni attol a gondolattol, hogy megint megtortenik.
A kornyek ugyan az volt mint az ominozus esetnel, nagyobb dombokrol jottem le oldalt egy nagyobb, nehezebb autoval, ami meg ismeretlen is szamomra, de semmi. Igaz, hogy mint akkor is, most is a minimalisra probaltam redukalni az trukkos reszeket, igy elkerultem mindent ami veszelyes lehet, de valamennyi azert maradt.

Azt hiszem most mar megnyugodtam, es eljutott a tudatomig, hogy az egy csunya, veletlen baleset volt.

No comments: