Monday, October 30, 2006

2006.10.26 Kalvaria meg mindig

Szedran beszeltem nagy nehezen a biztositoval, hogy akkor a csekket atvennem, miutan totalkarosra ertekeltek Huncutkat.

Elvileg minden rendben, csak egy dolog nem stimmel, meghozza egy datum. Nem rossz a detum, csak a rendorsegi jelentest kiallito rendor tobbszor atirt egy szamjegyet a datumban, es ezert ezt nem fogadjak el.
A megoldas egy hivatalos rendorsegi pecset, es meg egy alairas!

Fogtam magam, kimentem a rendorhoz, miutan tudtam, hogy 7-2ig dolgozik, felvazoltam a problemat, majd kozolte, hogy lepecseteli a papirt, dce csak az eredetit.

Kiralysag! Eddig 50 kilometernel tartok, vissza Sharjah-ba, onnan elhoz az eredeti papir.

Rendorom Penteken is 7-2ig szolgalt es vedett, ugyhogy reggel, kozvetlenul ebredes utan elindultunk Anikoval, a pecsetert.
Krisztaeknal laktunk azon a heten, mert megint arra a kurva macskara kellett vigyazni, readasul Borika (Aniko uj kolleganoje) is ott volt hetvegen vendegsegben. Borika meg aludt, amikor eljottunk es baromi gyorsan meg akartuk jarni az egeszet, de persze nem igy sikerult.
Amikor odaertunk a rendor sehol, felhivtam, epp helyszinel, igyekszik vissza! Kozel 40 percet vartunk ra, mire megerkezett, de legalabb a papirt elintezte 1 perc alatt!

Most aztan tenyleg semmi akadalya, hogy megkapjuk a penzt! Remelhetoleg!

No comments: