Monday, October 04, 2004

2004.10.03 Vasarnap

Ma rendes kissrac akartam lenni, ugyhogy megcsinaltam egy riportot, es szoltam Naim kolleganak, hogy kukkantson ra, mert nekem ez igy nem tetszik...
Csovalta egy kicsit a fejet, majd amikor kimentunk cigizni, tanacskent annyit mondott, hogy nem leszek nepszeru az irodaban, ha a kollegak munkajaban eszreveszem a hibat ez erre mindig figyelmeztetem oket!
Na akkor most tisztazzunk valamit, kedves kollega.
1, Dolgozni jottem ide, es nem azert hogy nepszeru legyek!
2, Ha valamit elmondok, megtanitok, akkor szeretnem azt szamonkerni, vagy legalabbis szeretem latni, hogy azt alkalmazzak is a napi munka soran! Nem azert nem nekem ez a heppem, hanem azert, mert rajtam is be fogjak hajtani ko komenyen, hiszem ezen funkciok hasznalata kotelezo!
A kovetkezo tanacs-fele az volt, hogy menjek el veluk sorozni, es alakitsam a kapcsolatunkat!
Draga baratom. Pont Te mondtad a legutobb hatbaszurasod utani bocsanatkeres-fele megbesszelesunk soran, hogy az uzletet nem kell osszekeverni a baratseggal, es a munkahelyen kivuli kapcsolattal! Azert, mert a munkahelyen olyan vagyok, amilyen, attol meg szetertek es tisztelnek, mint nagy feher fonokot, bar ezt meg nem tudom biztosan, de vannak erre utalo megnyilvanulasok!
Megkoszontem a tanacsot, at is gondoltam, hogy mi lehet a emogott, de rajottem, hogy ez az, amivel nem fogok foglalkozni. En ugy gondolom, hogy valahol az emberek egyformak. Otthon is es itt is meg volt azt, hogy ha munkarol beszelgetunk, akkor nincs pardon, hiszen mindenki a munkahelyebol el, tehat kovetkezetesnek es korultekintonek kell lenni. Neha ez zavart embereket, es gondolom zavarni is fog a jovoben, lehet, hogy a hangnemem neha nem a leg megfelelobb, de ez nem az egyes kollagak ellen szol. Ha dolgozunk, akkor csinaljuk komolyan, ha hulyeskeduk, akkor hulyeskedunk! Ne keverjuk ossze a kettot.
Este elmentem a Markatoba, mert kajaugyileg szarul alltam, es ha mar ott vagyok, nezzuk meg a Virgint, hatha van valami uj cd, amit jovo honapban beujitok, es persze Csutortokon Paul Oakenfold koncert, nezzuk meg mennyi a jegy!
A cd-ket lezavartam gyorsan, es megint megallapitottam, hogy egy kissebb vagyont itt lehetne hagyni.
Lassuk a jegyarakat!
85 egyseg!! Hmmm... Felhivtam csongort, mondtam mi a palya! Nem kellett sokaig gyozkodni, hogy menjunk!
Vettem kettot, majd lementem a Hipermarketba, es jol bevasaroltam kajailag!
Egy hetig megint nem kell, csak ebedre kolteni!

No comments: