Friday, October 08, 2004

2004.10.07 Csutortok

A mai programom a kovetkezo volt:
- piszi munka
- Mashreqbank Debit Account nyitas
- Harley Davidson nyiltnap
- Paul Oakenfold koncert

Szoval gyorsan befejeztem az a piszi munkat, amit mara terveztem es elmentem a MashreqBankhoz szamlat nyitni. Sajnos a Citi Bank nem ad debitkartya, csak hitelkartyat, de azt sem sikerult meg elkesziteniuk, ugyhogy kenytelen vagyok valamit kitalani, hogy a koltopenzemet attegyem valahova, a koltopenzem, es legyen egy kartyam ,amivel vasarolni tudok, meg tankolni, es csak a minimalis kp mennyiseg legyen nalam.

El is vergodtem valahogy a hatalmas forgalomba a bankig, ami epp akkor zart be, amikor odaertem, ugyhogy kenytelem leszek elmenni valamikor maskor, hogy sikeres legyen ez az akcio. Mar bantam, hogy nem hoztam magammal a cuccomat, mert akkor siman mehettem volna haza, de igy meg vissza kellett mennem az irodaba. Jol beszopattam magam, meg szegeny Csongort is, aki vart ram a benzinkutnal!

Egyenesen a Halrely-hoz mentunk, ahol nyilt nap volt, es kovetkezmenyek nelkul lehetett gyonyorkodni a mocikban! Hat meg-meg dobbant a szivem egy-egy gyonyoruseget megpillantva! Csongor fel is pattant az egyikre... En is kineztem egyet, es orommel allapitottam meg, hogy legalabb annyira jol all nekem egy Harley, mint egy vitorlashajo!!
Sajnos rendes fenykepezogep nem volt nalunk, de egyszer majd visszajovunk fotozni, amikor nincsenek ennyien!

Ezekutan elmentunk hozzam, cuccotcserelni, majd Csongorhoz. Volt meg vagy egy csomo idonk a koncertig, kenytelenek voltunk sakkozni, hogyelcsapjuk az idot! 2100kor kezdodott, de Oakelfold ugyis ejfel utaj jon, ugyhogy nem siettunk. Kajcsiztunk is meg jokat rohogtunk egymas beteg poenjain!

Fel 12-re ertunk a tett szinhelyere, es visznyolag meglepo modon nem voltak sokan! Kicsit szarul volt megoldva a dolog, mert lassan ment a bajutas, de leszartam mindent, hogy mi van nalad, csak a karperec eldekelte oket. Sajnalom, hogy nem vittem magammal a fenykepezogepemet, mert be lehetett volna vinni, siman!

Az eloDJ Daniel Davioli Ms. Motif-fal kegeszitve. Meg ok jatszottak, amikor megerkeztunk, es mar akkor komoly mozgas volt a tancteren, de amikor Oeakenfold megjelent, illetve feltette az elso lemezt, akkor kezdodott el az igazi party. Pikk-pakk olyan tomegnyomor lett a tancteren hogy csak na! Sikerult 4,5 orat folyamatosan, megallas nelkul tancolni nekem is, es Csongornak is, akinek a fajos labaval ez komoly teljesitmeny volt.

Jok voltak a fenyek, kiraly volt a vetites, hatalmas volt a party! Siman megerte, mert kurva jol ereztuk magunkat!
Fel 4 fel indultunk haza, persze egy kicsit mar hideg volt, plena ugy hogy szarraizzadtuk magunkat, es nana hogy tok kod volt az uton megint! Olyan erzesem volt, mintha otthon vezetnenk telen, valami vikedik uton, csak a ho hianyzott a kerekek alol.

Amikor hazaertem alig volt 6 oram aludni a ceges grillparty kezdeteig, ugyhogy gyorsan belehuztam, es aludtam mint a tej!

4 comments:

Anonymous said...

I don't even know the way I ended up right here, but I thought this post was great. I do not recognize who you'rе
but certainlу yοu're going to a well-known blogger if you aren't alrеady.

Cheers!

Review my blog v2 cig review

Anonymous said...

Which is аwesоme informatiοn Andу, glad to hear you've managed to utilize e cigs as an alternative to cancer twigs. I've absolutelу no illusіοns that electric
сigaгetteѕ are a health ρroduct howevеr compared to the ԁangers posed by cigarettes they hаve to bе a better choice.


Also visit my web sіte - green smoke coupon

Anonymous said...

I'm really impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it'ѕ
raгe to see а nice blοg lіke
this one these days.

Feеl frеe to visit my webρage - V2 cigs Reviews

neyteigh said...

go to this web-site dig this Our site Visit Your URL redirected here Continued