Monday, October 18, 2004

2004.10.18 Hetfo

Ma realizalodott bennem a Ramadam lenyege.
Haza lehet menni 1400kor.
Sok ertelme nincs a munkanak, de mindegy...

En ma elhuztam az idot, mert atmentem a Main Office-ba fizetesigazolast kerni, hogy megkapjam a hitelkartyamat.
Persze elkapott a fonok, de pont jol jott ez a kis beszelgetes.
Amikor megtudta, hogy miert is vagyok bent, rogton megkerdezte, hogy miert nincs autom meg. Mondtam Neki, hogy majd januar, meg minden, hogy erezze, hogy meg nem adott egyertelmu jelet arra, hogy januarban is szamit a munkamra, de egyre csak azt hajtogatta, hogy vegyek valamit 3 eves reszeltre. Egy kicsit belegondoltam a beszelgetes utan es az jutott eszembe, hogy mennyire igaza van. Megveszed a jarganyt, egy picivel tobbet fizetsz, mint amennyit a ceg szallitasra ad, 3 ev utan meg eladod, a penz a tied. Valoszinuleg Ok is igy csinaljak, ezert ajanlgatja ennyire.

A beszelgetes soran persze felvetettem, hogy akkor ADAM HAZA KARACSONYKOR...
Leellenorizte a szabadsagomat, es azt mondta, hogy 2 hetnek semmi akadalya reszerol. Elkezdett nekem repjegyet keresni, de meg csak meregdragat talalt, ugyhogy majd nekem kell kesobb inteznek, de semmi gond, megoldom.

Mire visszaertem a Cargo Village-be, mar alig voltak, ugyhogy pakoltam es nemtem haza.

Delutan Csongonal sakkoztunk, mert mast nagyon nem tudunk csinalni. A partra nem megyunk ki, mert szetegunk, penzunk nincs, amit el lehetne kolteni, ugyhogy marad az ingyenes sakk.
Persze csunyan kikaptam egy parszor.

1 comment:

Anonymous said...

Excellent articlе. Ӏ аbsolutely apрrecіate this ωebѕite.
Kееp іt up!

Herе is my weblog :: http://www.sfgate.com/Business/prweb/article/v2-cigs-review-Authentic-smoking-experience-or-4075176.php