Monday, October 11, 2004

2004.10.09-10 Szombat-Vasarnap

Azt nyugodtam elmondthatom, hogy baromira nem voltam hatekony ezen a ket napon.

Szombaton ezert nem, mert a penteki ize miatt, amitol ugyanis ugy elfaradtam mint a fene! Nem eleg, hogy nagyon meleg volt, mi meg szaladgaltunk is egy kicsit napon, meg otthon meg mostam, meg ilyesmi, ugyhogy nem volt elege az az alvas, ami jutott.

Vasarnap meg azert, mert szombaton engedtem a kisertesnek, es elmentem 2 kollegammal egy indiai szoroaozohelyre, mert mar nagyon ragtak a fulemet, es a kollegelis viszonyt is epitgetni kell valahogy...

Maga a hely jo volt, csak nekem meg szokatlan ez ilyenfajta "kocsma".
Volt egy szinpad, es egy zenekar, es voltak lanyok is, akik a szinapdon hagyomanyos es modern indiai zenere tancoltak es enekeltek. Az elejen egy kicsit furcsan ereztem magam, mert csak en voltam feher, de ez egy ido utan mar nem erdekelt, mert ahogy a kollegam mondta, ez egyfajta megtiszteles reszemrol, hogy eljottem, es megneztem a musort.
Szoval eleg annyi, hogy a lanyok szepek voltak, jol tancoltak, jol enekeltek, en meg jol ereztem magam.

Este meg chatelni kellett volna a csalddal, de valami miatt nem sikerult. Nagyon szarul ereztem magam, hogy nem tudtam veluk beszelgetni, pedig egy csomo dolgot akartam mondani, meselni, kerdezni, aminek a java reszet jovo vasarnapig sima elfelejtek, leirni meg tul hosszu lenne...

2 comments:

Anonymous said...

You сan definіtely sеe your skills within the wοrκ you ωrite.
Thе аrena hoρеs for even more passionatе writers ѕuch as you who аre not afгaid
to say how theу belieνe. All the tіme
follow уour heaгt.

Fеel free tο surf to my blog post; V2 Cig Review

Anonymous said...

I usеd to be able to fіnd goоd infо
fгom уouг artіcleѕ.

Hегe is my ѕite - http://www.zpenergy.com/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=DorisKief