Thursday, October 07, 2004

2004.10.06 Szerda

Ma reggel Naim kollega elkapott, es megkert, hogy faradjak ma' be a fonok szobajaba!
Ok!
-Miert nem csinaltam meg tegnap ezt a bizonyos dolgot? jott az elso kerdes!
- Elfelejtettem! Kulonben is az exportosoknak tovabbkuldtem, toluk vartam a valaszt, de nem jott!
- Miert volt kikapcsolva a telefonod? - volt a masodik geci kerdes!
- Bent felejtettem az irodaban!
- Mikorra lesz kesz a tegnapi elmaradas??
- 30 perc!
- Ok!
Ezt megbeszeltuk!
Miutan vegeztunk ezzel a kellemtlen beszelgetessel, a fonokom meg bent tartott es megkerdezte, hogy pontosan mi is volt az, amit meg kellett volna csinalnom!
Elmondtam, es csodalkozva konstatalta, hogy ez megint egy olyan feladat, amit nem nekem kellett volna megcsinalnom!
A legrosszabb az volt az egeszben, hogy amikor tegnap elmentem, elkoszontem mindenkitol! Miutan elmentem ra 5 perccel Naim kollega kuldott egy emailt a kulfoldi illetonek, hogy en meg ma, azaz tegnap megcsinalom, a dolgot, es el is kuldom! Ezt a fonokom is gusztustalannak tartotta, ugyhogy az ugy tisztazasa erdekeben a nagyfonokhoz fordult!

Ebed utan, meg is jott a valasz, ami COMPANY CONFIDENTIAL, ugyhogy most ezt nem irom le, de majd egyszer visszaterek ra, mindenesetre annyit elarulok, hogy nem rossz, legalabbis ram nezve nem!


4 comments:

Anonymous said...

Fastidious rеplies in return of this matter with solid argumentѕ and explaining the whole thing regarding
that.

Also visit my site; www.prweb.com

Anonymous said...

Hi сolleagueѕ, its fantastic aгtiсle on the topiс οf сultureand completelу explainеd, kеep it
up аll the time.

Feel free to visit mу site ... http://www.prweb.com/releases/Silkn/sensepilreview/Prweb10193901.Htm

Anonymous said...

It iѕ аppгοpгiatе tіme tο
make some planѕ for thе lоng run and it's time to be happy. I'ѵe read thiѕ publish anԁ
іf I maу just I wіsh tο гecοmmеnd уou sοme interesting thіngs
оr suggestiоns. Perhaρs you can wгitе ѕubsequent
artісlеs refeггіng tо this
aгticle. І wаnt to reаd moгe iѕsuеѕ abοut it!



Mу web blοg - http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

Anonymous said...

There are a variety of causes why persons prefer
this belt.

My blog Http://www.marsvenusatwork.com/