Saturday, October 09, 2004

2004.10.08 Pentek - Ceges grillparty

Szoval epp hogy lefekudtem, maris indulni kellett volna a partyra, de en inkab azt valassztottam, hogy vagy elkesek, vagy megvarnak, es kialudtam magam.

A LULU centerben talalkoztam a tobbiekkel, de termeszetesen ok is kestek, ugyhogy nem maradtam le semmirol.
Amikor mar mindenki ott volt a tett szinhelyen megkezdodott a kollegak elosztasa, hogy ki melyik autoval, kivel, es meddig megy, csak azert hogy mindenkinek jo legyen, de persze ez is tul volt szervezve, es hatalamas kavarodas lett az egeszbolt.

Nagy nehezen megerkeztunk a Mamzar Parkba, ahol a ceg berelt egy bungallot. Egesz hangulatos az egesz, bent ment a legkondi, volt furdoszoba, konyha, a kis teraszon ott a grill-felszereles... Szoval kiraly a hely, es a kilatas sem utolso

Rogvest elfoglaltuk a hazikot, a lanyok pedig elkezdtek elokesziteni a kajat! Erdekes, mert kerdeztem, hogy kell e segiteni valamit, de azt mondtak, hogy nem, ugyhogy hagytam oket dolgozni.

Kozel volt a part, gondoltam elmegyek megnezem, bar furdoruhat nem hoztunk, mert azt elfelejtettek kozolni, hogy lesz lehetosek furodni, sot, furdes utan zuhanyozni. Hat... fizetos strand leven, gusztusztalan, mocskos volt a viz, tele nylon zacskokkal, meg szemettel. Egy kicsit nehez megertene, hogy miert kell beledobni a vizbe a zacskot, es miert nem lehet rendettartani a parkban.
Erkedes modon, azokon a partszakaszokon, ahol nem kell fizetni, a homokban elnyomott csikkeken kivul nincs mas szemet, es a viz is tiszta. Szoval a viz latvanyatol egy kicsit elment a kedvem az uszastol, ugyhogy atmentem a hullamtoro masik oldarala, ahol a nyilt viz volt, es egy kicsit nezelodtem ott. A viz persze itt kristalytiszta volt.

Lassan elkezdtek osszegyujteni a bandat egy kozos kis jatekhoz, de en az elso par perc utan leleptem, mert nem volt kedvem bohockodni, inkabb vatszottam a torpekkel. Naim is lehozta a feleseget, es a kislanyat, Nadheen-t es a kisfiat, Emir-t, Vijay is csaldostul jott, de a lanya nevet sem leirni nem tudom, sem kiejteni, Majdy is hozott vagy ket torpet, Benny is is bemutatta Benny Jr.-t, ugyhogy voltak torpek rendesen.

A kaja lassan keszul, de volt meg egy gyagyas jatek hatra, de azt is elsunyultam, fenykepezesre hivatkozva, ami mondjuk siman megerte, mert szerintem jok lettek a kepek!

Es aztan aztan vegre kesz lett a kaja, es mindenki ravetette magat a finomabbnal finomabb kajatra! Jo sokaig ettunk, hisz volt mit. En csak csinnyan ettem, mert nem tetszett mindeggyik, husibol kiprobaltam majdnem mindet, rizseshusibol haza is vittem, mert annyi volt, hogy csomagoltak mindenkinek, de a salikat kihagytam, nem akartam meghalni hazafele, de megkostoltam a paradicsom-uborka mentes salatat, az kiraly volt, es persze nyomtam a hamuszt az agyamba!
Kaja utan meg fociztunk egy kicsit a sracokkal, majd elkezdtunk pakolaszni!

Mindent osszevetve jol sikerult, es jol ereztem magam, de egy dolgot hianyoltam. A main officebol nagyon kevesen voltak. Nem tudom miert, de ugy lett v0olna az igazi, ha a fonokseg is eljon, es eltolt egy kis idot a por neppel.

Egy erdekes tabla, amit csak kifele lehet latni, befele jovet nem, pedig akkor tobb ertelme lenne:



esakkor:

a teljes kepsorozat ITT erheto el!

a masik dolog, amit meg csak most vettem eszre, hogy a Wild Wadis kepekhez nincs link. Ezt most potolom, EZZEL !

3 comments:

Anonymous said...

Нi! I just ωаnted to aѕk іf you еver have any problemѕ with hackеrs?

My last blog (wordpress) was hacked anԁ I ended up losing a few monthѕ of
hаrd worκ due to no backup.
Do you hаve anу solutions to protect againѕt hackеrs?



Here is my weblog - http://www.loopknowledge.com/6071/things-about-this-slider-by-a-hobby-train-gaming-console-carry

yanmaneee said...

moncler outlet
lebron james shoes
kobe shoes
off white hoodie
yeezy boost 350
kyrie shoes
jordan 4
balenciaga
adidas yeezy
lebron 11

neesa said...

d8j65b3o22 n5o76w4c61 f8v50k9u95 b8l27n7z56 p5q87t4r05 z4e87v7i22