Sunday, November 07, 2004

2004.11.06-07 Szombat-Vasarnap

Hat ez a 2 nap is gyorsan letelt.
Szombaton munka utan a strandon voltunk.
Semmi extra!

Vasarnap Csongor sokaig dogozott, ugyhogy egyedul kellett hazavergodnom. Fogtam egy taxit, egy meki fele vettuk az iranyt, majd haza. Nyugodtam megebedletem, majd felekudtem egy kicsit pihenni.

6 fele jottek ertem Csongorek, majd irany a plaza. Gyorsan korbeneztuk a legfontosabb uzleteket, es mivel mindkettonk szeme kopogott ez ehsegtol, gyorsan kajalasra adtuk a fejunket.
Miutan jollaktunk, sztszorodtunk, es mindenki nezelodhetett es vasarolgathatott. Nem tudom, hogy, meg mint, de sikerult kikapnom 2 nadragot, egy dolgozobajarosat, meg egy tengerparti rovidet elkepesztoen olcson.

Hazafele meg beugrattunk abba a boltba, ahol en vettem a Columbia nadragom, mert Csongornak nadragot kellett venni, de itt sem jart szerencsevel!

En innen mentem chatelni anyuval, meg a Jencivel, aztan elfaradva a sok fontos dolgomtol elmentem szepen haza, aludni!

No comments: