Tuesday, November 23, 2004

2004.11.20 Szombat

Mara volt egy eleg fontos megbeszeles beutemezve az integracioval kapcsolatban. (azt hiszem meg nem reszleteztem, es nem is fogom, mert ugye TOP SECRET, a lenyeg annyi, hogy az en cegem es egy masik ceg osszeolvad, itt is, es a vilag osszes olyan orszagaban, ahol mindket ceg kepviselteti magat, am hogy ne legyen annyira egyszeru a dolog, a beolvasztani kivant ceg a terseg legeroteljesebb cegcsoportjahoz tartozik)
Egy kicsit izgultam elotte, bar 2 hasonlo megbeszeles mar lezajlott a tobbi kollega reszvetelevel, ugyhogy nagyjabolt tisztaban voltam vele, hogy mi az amire szamithatok.
Termeszetesen ugyan az a maszlag, konkretumok nelkul.

Nem hiaba, hogy a kollegek izgulnak, es tovig ragjak a kormuket, hiszen a 2 ceg nagyon sokban kulombozik egymastol, de ami oket (es termeszetesen engem is) a leginkabb erdekel, hogy mi fog valtozni, tobbet kapunk vagy kevesebbet (mennyire valtozik a juttatasi csomag), kik lesznek az uj fonokok, ha lesznek egyaltalan (ugy nez ki, hogy leszenk, es feherek... hurra), es ehhez hasonlok.

Szoval a meeting elott, en taktitusan talalkoztam az IT-s arccal, hogy reszletesen is tajekozodjam a varhato dolgokrol, es olyan dolgokat is megtudjak, amik nem fognak elhangzani.
Az informaciok birtokaban az integracio eleg vegyes erzeseket kelt bennem, de ez majd elmulik.

Tudnek meg meselni, de meg nem kiabalok el semmit, majd ha minden a helyere kerult, es minden biztos, akkor reszletezek, addig birjatok ki.

A meeting utan elkaptam a fonokot, hogy ha jo neki a holnap, akkir zaklatnam egy aprobb problemaval, hogy engedje ma' meg, hogy a 14 nap szabit megtoldjam meg 1-el, mert csak igy volt repjegy. Amire nem is szamitottam, kapott az alkalmon, es meginvitalt a szobajaba, hogy akkor beszeljuk meg most. Elmondtam reszeltesen, O meg erdektelenul rabolintott, minha leszarna az egeszet. Beszelgettunk tovabb, es megertettem, hogy mirefol ez a nagy "szarokazegeszbe". Ha valaki, hat O izgulhat, hogy mit hoz neki az integracio, ugyanis csak a vegeig van biztos helye. Elegge le volt torve, es az is lehet, hogy nem sikerul meggyoznie magat, hogy jo lesz neki valamelyik, a cegcsoporton belul felajanlott masik pozicio. Addig beszlgettuk, hogy az elfelejtettem megkerdezni, hogy akkor hozhatom e a szamlat a repulojegyemrol, de erre is sor fog kerulni.

A beszelgetes vege fele meg szot ejtettunk a kutyukrol, mert O egy I-Mate I-et hasznal, amit en is szerettem volna. Megnyugtatott, hogy januarban vissza fog jonni az ara, ha most veszek egyet, addig sem sanyargatom magam, egy ido utan meg meg sem fogom erezni ezt a 150 rugos beruhazast, amibe egy HP kerul. Probaltam kideriteni, hogy mire is gondol, de azt mondta, hogy varjam ki, es ha szeretnek egyet, vegyem meg.
Mar amugy is regota hianyzott valami PDA, de eldontottem, hogyha kenyeren es vizen elek egy honapig, akkor is veszek egy combot.

Csongor hivott utkozben, hogy a bablevest, meg kene enni, hogy ne romoljon meg, ugyhogy rovidre fogtam a vasarlast.
Boltba be, polcrol HP 6430 le, 1GB-s SD kartya le, autostolto le, kis alkudozas a baratibb osszegert, es fizet.
Ilyet sem csinaltam tul gyakran, es nem is lesz rendszeres, de mostmar sokkal jobban erzem magam, es ami a legfontosabb, van kutyum.

Csongornal bevertuk a bablevest, kapott vagy 3 mattot (azt, hogy en hanyat kaptam, nem szamolom, hiszen ez megszokott dolog), nyomkodtuk a kutyut, majd mentem az agyikoba.

No comments: