Saturday, November 20, 2004

2004.11.19 Pentek

Meg tegnap este megbeszeltuk a Siemenses sracokkal (remelem nem haragszanak meg, hogy igy hivom oket, de mindenki igy tudja beazonositani oket), Attilaval es Krisztiannal, hogy Pneteken, azaz ma lesz valami rakkendrol.

A terv eleg egyszeru volt. Volt otthon meg egy kis kolbasz, egy kis bab, otthoni csipetke, es egy majdnem teli uveg Unicum. Ezekkel az alapanyagokkal kellett feldobni az amugy eleg meleg es unalmasnak indult hetveget.

En meg ebredes utan elmentem gyorsan vasarolni, mert a furdoszobaba eldubult a lefolyo, es hagymat is kellett szerezni a fozeshes, ugyhogy elmentem a Spinney's-be vasarolni.

Eleg rossz emlekem van a hozzam legkozelebb eso hipermarketbol, ugyanis itt tortent meg, hogy egy pizsamas kurva, attolta a labanom a bevasarlokocsijat, es miutan az hatalmas zokkenessel visszaerkezett a foldre, tudomast sem veve a tortentekrol otthagyott elverezni.
Egy darabig gondolkoztam, hogy hatbarugom, hogy bakapja a bevasarlokocsijat, de aztan inkabbugy dontottem, hogy lusta vagyok, es futni hagytam. Remelen a Spinney's-bol egyenesen a kurva anyjaba ment.....

Szoval ilyen elmenyek utan kellett visszamennem, de szerencsemre meg alig voltak, ugyhogy gyorsan elinteztem a bevasarlast.

A mai elso megrazo esemennyel otthon szembesultem.
Epphogy megszabadultunk a ribanctol, maris ujabb allatok koltoztek a velem szembenlevo szobaba. Filippinek, ami meg annyira nem is gaz, mert eloszor csak ketten voltak, de ma becuccolt meg 2, plusz meg 2 ideiglenes vendeg, akik rogton elfoglaltak a konyhat, es nekialltak fozni. Mostmar tudom, hogy mitol van olyan budos, amikor hazaerek, hogy a belem kifordul. Ettol. Egyszeruen kibirhatatlan buz uralkodik a konyhaba, amikor ezek beszabadulnak. Meg jo, hogy mindjart indulnom kellett!

Elotte zuhany, es akkor borotvalkozzunk is, hamar kitakaritottam a furdoszobat reggel. Amikor a pajeszomnal tartottam, valakit olyan hevvel probalt bejonni a furdoszoba, hogy egy kicsit megijedtem, es mivel ne azzal voltam elfogalva, hogy a szakallnyiro ott van a fejemnel, hanem azzal, hogy kimegyek es megrugdosom az illetot, egy picit belenyirtam a hajamba is.
Mar csak ez hianyzott, nyirhatom le a hajam megint teljesen!

Nem egy parszor megprobaltak bejonni, de miutan meguntam es egyszal torolkozoben a derekamon kimentem, nem probalkoztak tobbet.

Ezek utan tenyleg itt volt az ideje, hogy nyugott legkorben teljen a delutan fentmarado resze.
Csongornal feltettuk a bablevest, es amig az vigan rotyogott mi nagy zajjal kartyaztunk es 3 kor alatt kivegeztuk az Unicumot. Meg jo, hogy a sracok sem jottek ures kezzel, igy folytatni tudtuk a sikerszeriat egy kis vodka-naracs kombinacioval.

A kaja elkeszult, Csongor elment Magdiert, akik az kedves magyar honfitarsak megint kikeszitettek, ezert kulon koszonet nekik, ugyhogy miutan a letszak veglegesedett nekiestunk a levesnek.
Meglehetosen jol sikerult (mintha ez olyan csoda lenne, amikor fozunk), igy egy fel ora mulva, tele hassal csak pihegtuk ez probaltuk folytatni a kartyazast.

Egyik party jott a masik utan, es valamit nagyon elronthattunk, mert amikor eszbekaptunk ejfel fele jart az ido.
Apicsaba...
Reggel melo!
Na jo, menjunk haza!

Ma sem keltunk fel hiaba!

No comments: