Tuesday, November 23, 2004

2004.11.22 Hetfo

Kaptam egy par emailt az integracioval kapcsoltaban, hogy az uj fonokek szeretnek valami prezentaciot latni a nalunk hasznlat rendszerrol. Felhivtam azt a kollegat, aki az egeszet vezenyli, hogy akkor talalkozzunk, es beszeljuk meg mit is kene, hogy is kene. Kapott az alkalmon es mondta, hogy akkor menjek be a Main Officeba, amikor raerek. Ok, 10 perc mulva ott vagyok. (Nem volt sok kedvem a Cargo Village-ben ucsorogni, ugyhogy inkabb mentem jopofizni)

Na ez a megbeszeles olyan volt amilyennek mindengyiknek lennie kene. Ertelmes, nem idohuzos. Minden megbeszletunk amik akartunk, egy kicsit tobbet is, a jovorol, a lehetosegekrol, tisztazodott az, hogy ha a fonok nem fizeti ki a jegyet, akkor majd o elintezi stb, stb. Elveztem, es fel is dobodtam.

Delutan megint a French-be mentem, de a kocsog adapter az istennek nem akarta megtalalni a halozatot. OK, bazza, visszaviszlek, es kicserellek. Igen am, de a forgalom az valami felemetesen szar volt, ugyhogy bolyongtam egy kicsit a varosba, majd Csongor fele vettem az iranyt. Utkozben beszeltem az ex fonokommel, Luke-kal, meg meg egy par emberrel.

Csongornal megint a szokasos dolgok tortentek. Sakk, matt, cigizes, dumalas, majd megerkezett Luke.

En nem bitram sokaig, aludnom kellett, ugyhogy meghagytam Lukenak, hogyha haza mer menni ugy, hogy elotte nem bulizunk, seggberugjuk. Eloszor egyikonk, aztan a masikonk!

No comments: