Monday, November 15, 2004

2004.11.16 Kedd

Napok ota erzem, hogy valami nincs rendben velem!
Nem vagyok beteg, nincs honvagyam, de valami nem stimmel! Nyugos vagyok meg faradt, na meg letort!
De ma reggelt ezeket a dolgokat orvosoltam!

A gyogyszer (nem, erre nem jo az Unicum) egy Chryler Sebring! 2.7 V6, automata, full option!


Reggel Csongor elvitt a Hertz-hez, hogy atvagyem az autot! Eloszor nem ilyet akartam, hanem PT Cruisert, de az nem volt, ugyhogy maradt ez egy darabig, aztan ha lesz akkor szolnak. Beleultem, es mondtam hogy akkor inkabb nem kell a Cruiser.

Ebedidoben elmentem kifizetni a repulojegyemet, majd Csongorert.

Csongor munkahelyehez kozel felfedeztunk egy frissen nyitott orosz ettermet, ugyhogy oda mentunk kajalni. Mi voltunk 2em, meg a fiatal, anogolul alig beszelo pincercsaj. Kihoztak a menut, abbol meg csak orosz volt!
Fasza!
Ez is egy jo kis penzmoso, de aztan megoldottuk a nagy kerdest, kb elmagyaraztuk a csajnak, hogy mit szeretnenk. Kivancsian vartuk, hogy mennyire volt ez az akcio sikeres, es meg kell mondanom, hogy kellemesen csalodtam a helyben. A kaja jo volt, es hamar elkeszult. Azt nem sikerult kideriteni, hogy en azt kaptam e, amit rendeltem az etleprol, vagy szerepel e olyan etel az etlapon, de nem voltam szorszalhasogato, hisz kinom volt a husi, a krumplipure mar nem annyira, de ugye anyu fztje nem lehet mindenutt etalon. A suti friss es fincsi volt, ugyhogy elegedetten kertuk a szamlat. Es kicsit feltunk, hogy kb mit fezethetunk, illetve az etlepon az devizanem nem volt feltunktetve, de vegulis 2en fizettunk 55 AED-t ami nagyon baratsagosnak tekintheto!

Szoval a bendo tele volt, de mar nem nagyon akarodzott dolgozni!

Delutan hivott Ernyos Tom (az egyik sikloernyos arc), hogy este menjunk sisazni (vizipipazni) a repterhez kozeli helyukre, ahonnan latjak a felszallo gepeket.

No comments: