Friday, November 26, 2004

2004.11.25 Csutortok

Ez a nap is eltelt!

Delutan meg voltvam kedvenc netcafe-mba, majd mentem Csongorert, es irany Attillaek rezidenciaja.
Fozes iszogatas a magyartali elott, de mindenek elott az uj 120GB-s kulso winyom installalasa, amit tegnap vettunk Krisztiannal.
Neki minden gond nelkul sikerult haszsnalatba vennie az uj ketyerejet, ami megszolalasig hasonlitott az enyemhez, am nekem nem volt ekkora szerencsem.
Az en gepem valami miatt nem ismerte fel kulso drivekent se az enyemet, se Attillaet, se Krisztianet.
Problakoztam, installaltam, de semmi. Ekkor mar nagyon baszott az ideg, a fiuk meg kartyaztak, Krisztian sutotte a palcsintat, es neha egy picsit rohogtek es basztattak is, mindeddig, amig nagy hevvel vissza nem mentem a beszerzes helyere, es miutan sikerult magam kulturalt allapotra megnyugtatni, elkezdtem reklamalni.
- No problem, Sir, no problem.... - ez az a mondat, amitol megjobban felmegy bennem a pumpa, mert rohadtul nem tudod, hogy mit is ert abbol amit, epp ecseteltel neki, es nem egyertelmu az sem, hogy azt csinalja amit te szeretnel.

Azt mondja mar meg valaki, hogy 3 XP Profession-os gep miert ismer (vagy nem ismer) fel 3 ugyanoljan eszkozt 3 fel keppen, es legfokepp miert van az, hogy az elerheto menupontok kozott miert van kulonbseg (disk management). Nem ertem, de a fasz kivan ettol a szartol.
Eldontottem, az lesz, hogy lesikaltatok mindent errol a szar notebook-rol es ujrarakatom az XP-t, hatha az segit, ha nem akkor rovit uton megolom, es kerek egy ujat, mert az odaig ok, hogy a maganfaszsagaimat nem tudom vele megcsinalni, dehogy dolgozni sem lehet vele rendesen... Hiaba na, Compaq....

Elmagyaraztam meg egyszer az egeszet. Igy mar mindjart mas volt a dolog, ugyhogy szombaton, szo nelkul cserelik a winyot.

Mire visszaertem a sracokhoz ott volt mar Jozsi is, es epp a vacsora elkeszitesenek kellos kozepen tartottak, amiben nem szerettem volna megzavarni oket, ugyhogy meg egy picsit poszmotoltem a gepemmel, es leultem kartyazni Csongorral es Krisztiannal.

Vacsi valami kagylocska, vagy rakocska volt, fincsi fokhagymas kenyezzel, es tesztaval.
Az adag szerintem egy picsit tul volt meretezve, mert miutan bevertuk, alig birtunk mozogni.

A magyartalalkozo resztvevoi meg folyamatosan hivogattak, hogy hol vagyunk mar, mert csak rank varnak. Csak egy orat kestunk.

A HJB most szar volt, mert szar volt a zene, csak 1 billiard asztal volt, amin folyamatosan jatszottam, ugyhogy miutan megcsappant a letszam, atmentunk a Millenium Billiard Szalonba (ez az, ahol Hashemmal is jatszottunk), ahol billiard kormerkozesek sorat jatszottuk, majd csocsoztunk, ping-pongoztunk. Hajnali 3-kor en mar egy kicsit almos voltam, de mivel en vezettem meg kellett varni a tobbieket.

A hazafele vezeto ut kriminalis volt. Annamari egyszeruen ugy idegesitett, hogy azt hittem, kiszallok a kocsibol es az ablakon keresztul kirangatva utthagyon az ut szelen, de vegulis ugy dontottem, hogy tolerans maradok, es elviselem azt a par perces utat.

No comments: