Thursday, November 11, 2004

2004.11.11 Csutortok

Ma a legjobb dolog, ami tortent velem, hogy kaptam egy vicces emailt a fonoktol, az EID Holiday-el kapcsolatban!
Az email kb igy szolt:
"Az Eid elso es masodik hivatalos munkaszunneti napja, Szobat es vasarnap, ha az Eid szobaton kezdodik, Vasarnap es Hetfon, ha az Eid vasarnap kezdodik! Nezze mindenki a TV-t a tovabbi informaciokert!"
Koszi...
Delutan kimentunk egy kicsit uszkalni, majd este, amikor mar nagyon eheztunk elmentunk a HJB pub-ba, kajalni!
Ez egy viszonylag jo kis hely, kozel hozzank, ahol mindig van valami akcio! Ma este pasya akcio volt, egyet fizettunk, kettot kaptunk!
Jol belaktunk, majd billiardoztunk egy kicsit!
Meg ez elott kiderult, hogy magyartalalkozo lesz az Irish Village-ben, ugyhogy magamhoz vettem a kepeket, amit a repulesen csinaltam, hogy Attillanak oda tudjam adni, meg remelhetoleg o is hoz nekem egy parat!
A magyartalalkozon egy kicsit meglepodtem, utana felmergelodtem, a vegere meg kurva ideges lettem. Tortent ugyanis, hogy a multheti hosszu piheno alkalmaval, azok a kedves honfitarsak, akik valami miatt szimpatikusak voltak, lementek Omanba, es nekunk, es meg egy par embernek elfelejtettek szolni! Ez nem is gond, de a problema egy kicsit osszetettebb.
Magdi munkaltatoi, az allat allatorvosok, ugyanis ott voltak, es ott volt meg a repulest szervezo csapat is, meg a 2 uj sraci is, meg meg ki tudja meg ki. Mi, csak azert voltunk kihagyva a bulibol, mert az lodoktorok megsem kirandulnak egyutt azzal az emberrel akik mos es foz rajuk, mert ez hogy nez mar ki... Ok felsobbrenduek. Minket, fiukat meg inkabb kihagytak, mert mi vittuk volna Magdit, ha meg o is ott van az snasz, a fent emlitett meggondolasbol! Ok kulonben is felsobbrenduek!
De azert tartsunk ossze, magyakor ugye?
Na mindegy, de azert ez egy kicsit rosszul eset Csongornapk is meg nekem is, es gondolom a tobbieknek is, akik nem voltak ott, mert kimaradtak!
Sebaj, holnap Pentek, hetvege!

No comments: