Sunday, November 14, 2004

2004.11.13-14 Szombat-Vasarnap

Na ezt a napot egyszerueb imadtam, bar egy kicsit nehezen ebredem az iszogatas miatt, de igy is 8 elott a munkahelyemen voltam, illetve lettem volna.

Mar odafele furcsa volt a forgalom, es a picsaba kivantam a hajnali 5-tol folyamatosan, hangosbemondon keresztul imadkozo arabokat, de nem esett le, csak amikor a hatalmas lendulettol es a munkakedvtol visszapattantam a zart iroda ajtajarol.

Mi a fasz?
Akkor mostmar Eid van?

Gyorsan kimentunk a benzinkuthoz es vettunk egy ujsagot!
Eid van!

Kiraly, hetfon kell csak dolgozni legkozelebb!
Meg Csongor megnezte, hogy van e valamelyik kollegeja az irodaba, de naluk is szunet van, ugyhogy kirlaysag!


Ezt szeretem! 8.00kor mar hazafele tartunk a munkahelyrol! REGGEL! Ezt rendszeresiteni kene!

Akkor gyorsan ussuk el az idot valahogy!
Megtettuk a szukseges koroket, es kiderult, hogy Luke-ek delutan sivatagi kempingre szantak el magukat!

Jeleztuk reszveteli szandekunkat!
Nagy nehezen sikerult egyeztetni idot es helyet, felcsomagoltunk es mentunk a talalkozasi pontra! Megvettuk amit kellett, es vartuk a tobbieket!
Jott Phil, Daniel, es a fiuk Ashely, Magdi, Csongor, Luke, Nima es az egyik baratja Mohammed, utkozben pedig talalkoztunk Martinnal es a baratnojevel, akik Ellie-t hoztak meg!

3db 4x4-es es 2 rendes auto allt rendelkezesre, ugyhogy a sivatagig lementunk komvolyba, onnan meg megoldjuk.



Phil okorkodott mellettunk a motorjan, mi meg szaguldoztunk a sivatagban, duckakra fel es le, 60 es 70 kozotti sebesseggel!





martin befelemenet egy kicsit lemaradt, mert elakadt a JEEP-je, de ezt is megoldottuk, illetve Luke!







Nima 2szer fordult, mert nem tudtunk egyszerre becuccolni.

Felallitottuk a dolgokat, ittunk egyet, kettot, sokat majd elkezdtunk grillezni, majd ittunk tovabb.

Ahogy leneztem a tarsasagot, mindenkira rafert ez az enyhen ittas allapot a nagy bojt utan!

En persze hamar elaludtam, mert faradt is voltam, mert nem szoktam en ennyit inni!


Reggel viszonylag koran ebredtem, mert tele ment a pofam homokkal, meg iszonyatosan elkezdett sutni a nap 7 ora fele! Mindenki egy kicsit le volt lassulva, de a reggli kv nekem nagyon jol jott!

2 embert vesztettunk, Nima-t es a baratjat, ok ugyanis felszivodtak az ejszaka!

Pakolasztunk, es indultunk vissza. Most Luke-nak kellett 2szer fordulnia, en addig kint maradtam Ellie-vel a sivatagban kettesben. Jot beszelgettunk.
A mozgast megprobaltuk minimalizalni, mert mar nagyon meleg volt, ugyhogy ultunk es a tajak kemleltuk, vajom Luke mikor talal meg. Fel is hivott, hogy egy kicsit eltevedt, ugyhogy figyeljunk, hatha meglat. Persze 2szer elment mellettunk, de vegulis megtalat.

12re eretunk "civilizalt" reszre.

A delutan eros punnyadassal telt, megprobaltam homokmentesiteni a cuccaimat,, tobb kevesebb sikerrel.

Este elmentunk Csongorral es Magdival a Henry J. Bean's kocsmaba, vacsorazni.

Nekem meg hatravolt egy cseveges az osokkel, es csak utanna jutottam agyba!

No comments: