Wednesday, November 24, 2004

2004.11.24 Szerda

Meg egy a hetvegeig... Guggolva is!
Szopattam magam egy kicsit a prezentacioval, de inkabb atalakitottam a blogot, mint ahogy azt mar jeleztem is.
Lehet velemenyezni...
Utanna elmentem kajalni, es mire visszaertem, lelassult a halozat, ugyhogy nem nagyon tudtam mit csinalni. Sebaj.
Ja, szoltam a PRO-mnak, hogy akkor kezdte el intezni a vizumot, mert ossze-vissza fogom rugdosni.
Ami a tegnapi post-bol kimaradt, az az, delutan Csongorral korbejartunk egy par szallodat, hogy foglalja szabat az Occsnek, de sehol sem vallaltam a vizum intezeset, ugyhogy hagytuk a faszba.
Reggel felhivtam a Sharjai repteret, hogy ok mit tudnak segiteni, de persze ok se semmit. Fasza.
Ezutan jott a PRO-fenyegetes, es hogy biztos, hogy ne akarjon a segitsegemmel ongyilkossagot elkovetni, felhivatm a titkarnot is, hogy akkor intezkedjen o is.
Hazafele a kocsibol felhivtam , de meg nem volt semmi konkretuk.
Amugy kezdenek besurosodni a dolgok, ugyhogy honaptol nem netezek az irodabol, inkabb innne a French-bol, mert melo lesz ezerrel.
Meg este talakozom Krisztiannal, hogy elmenjunk vinyot nezni, hogy tudjuk, mi hol olcso, mert en is akarok venni vmit, mire megyek haza, hogy legyen min kihozni a cuccost!

No comments: