Wednesday, November 24, 2004

2004.11.23 Kedd

Tegnap sem sikerult neteznem az uj kartyammal, de ugy nez ki, hogy ma mar megy minden.
Este, miutan meguntam a dolgot, elmentem a HJB-be, ahol Attila, Krisztian, Magdi es Csongor javaban billiardozott. Jatszottunk egy kicsit, dumaltunk, majd megallapodtunk, hogy Csutortokon Attilaeknal fozocskezunk magyartalalkozo elott egy kicsit.
Amugy elkezdtem atgondolni a przentaciot, aminek holnap nekikezdek.
A leg idegesitobb, hogy a Jenci vizumaval meg mindig nincs semmi, pedig mindjart jon. Probalok minden kovet megmozgatni, de meg nem jartam sikerrel.
Este, billiard utan Hasheem-ek app bontottak az elso uveg Coronitat, ugyhogy beszalltam en is.
Alkatonak pont jo volt, olyannyira, hogy reggel siman elaludtam, de milyen jo, hogy van tutum, mert igy csak 20 percet kestem.
Na, epp chatelnem kell, ugyhogy pa...

No comments: