Saturday, February 19, 2005

2004.02.14 Hetfo, meg Valentin-nap

Na ez az a nap, ami csak es kizarolag azert fontos, mert az Ocsi nevnapja, amugy egy eleg elbaszott dolog szerintem, de mindegy.

Miutam vegeztem a meloval, talalkoztam Csongival a City Centerbe, es beultunk az Ikea kajaldajaba egy vacsizni. Kifele menet vettem egy cserepes viragot csereppel, hatha jo lesz meg valamire.

Este 7kor meg volt egy oras konferenciabeszelgetesem, illetve web-training, utana meg vacsi a PIR Team-mel.

A Creek Golf Clubba, az Aquarium Etterembe. Meg jo hogy nem ki-ki alapon mentunk, mert azert a szar kajaert sajnaltam volna kiadni egy fillert is sajat zsebbol, de vegulis szep, meg jo, meg trendi, meg a hal etelek a fo profil.
Ehhez kepest sikerult valami pocsolya izu hallevest valasztanom, amibol kb annyit sikerult leeroltetni a torkomon, ami egy teaskanalba belefer. Felelmetesen szar volt, ugyhogy mondtam, hogy koszi, de inkabb nem, mert lehanyok valakit.

Aldom az eszemet, hogy elorelato voltam, es ugy gondoltam, hogy mivel ehes vagyok es egy napra egy ismeretlen etel kiprobalasa epp eleg, ami a levesben ki is merult, pepper steak-etrendeltem masodiknak, francia sultkrumplival.
Azt leszamitva, hogy tobb mint egy orat vartunk a masodikra, es 4szer kellett szolni, hogy hozzanak egy kibaszott kolat, hogy azt a fertelmest levest le tudjam obliteni valamivel, egesz jol elbeszelgettunk, es egy csomo erdekels dologra derult feny. Milyen jo is az, ha az ember a nagykutyakkal ul egy asztalnal.

Na a fofogas…
A staek-re es a pepper szoszra nem lehet panasz, jol is neznek ki, ha egy kurva steak-et elrontanak, viszont a francia sultkrumpli…
Letette a pincer a tanyert, raneztem es megkerdeztem, hogy ez mi?
- A francia sultburgonya…
Na most sajnaltam, hogy nem fenykepezos a telefonom, mert ezt lefenykepeztem volna
A fent emlitett koret, 6 azaz HAT darab vastag, felig nyers hasambrurgonyat jelentett, dizajnosan egymasrakapolva!

Indulas elott meg leellenoriztem az arlapot. Igen ezert a koretert 1000 forintot szamoltak fel, a 6000 forintos hus melle!

Akarhogy is szamolom ez egy kicsit sok, es ezt meg akkor sem vette be a gyomrom, amikor arra gondoltam, hogy "dehatmegiscsak a Creek partjan, meg a kilatas, mert milyen szep kozepen az a baszott nagy akvaruim, meg ilyesmi".
Itt sem leszek torzsvendeg!

1 comment:

Anonymous said...



Also visit my webpage site