Tuesday, February 22, 2005

2005.02.18 Pentek

Penteken mar 10kor kinyiltak a csipaim!
Felhivtam Csongort, hogy akkor megyunk e a tengerpartra, de Ok meg aludtak, Attila es Krisztina szinten agyban voltak, es ksobbre igertek magukat!

Nekem nem volt sok kedvem otthon sinylodni, mikor kint kiraly ido volt, ugyhogy felhivtam Bas-t, hogy ha van kedve...
Volt, ugyhogy felkaptam, es mentunk.

Csongor is kijott, de neki kezdodott valami meetingje delutan, ugyhogy csak epphogy ledobta a cuccokat es mar ment is haza.

Mi elkezdtunk focizni, meg napozni. A viz egy kicsit meg huvos volt, ugyhogy nem eroltettuk a pancsit!
Lassan megerkezett Attila es Krisztian is, majd kesobb Petra, majd Magdi.

Basnak nagyon tetszett a csapat, rohogtunk folyamatosan. Szivattuk egymast, meg minden.
Delutanra volt meg egy korcsolyazas betervezve, ugyhogy lassan pakolasztunk, es elindultunk.
A koripalyan mar ott voltak a kozmetikus lanyok is, ugyhogy hirtelen tok jo sokan lettunk.

En elvbol nem korizom, Bas-nak meg fajt a laba focizastol, igy mi ultunk es sakkoztuk a palya mellett!

A kepeket eloszor csodaljatok meg igy, aztan ha lesz egy kis idom, akkor felrakom oket rendesen is oldara , linkel!




Kori utan elvittuk Bas-t haza, aztan en elvittam a kozmetikuslanyokat haza.
Este Attila es Krisztian uj lakasanak megtekintese volt a program egy rovid, de velos beszelgetessel fuszerezve.

A lakas jo, csak szar helyen van, de bulizni jovohet csutortokon jo lesz. Alig varjuk mar...

No comments: