Saturday, February 19, 2005

2005.02.11 Pentek

Vegre hetvege, es semmit nem kell csinalni!

Osszetrombitaltunk egy par embert es kimentunk a tengerpartra egy kicsit napozni, meg focizni.
Elegge felfoghatatlan szamomra, hogy februar elejen van olyan hely a vilagon, ahol kemnyen le lehet egni, es en pont egy ilyen helyen vagyok. Szoval jol elvoltunk, de nem sokaig, mert 5re mentunk paintballozni.

Jonak igerkezett, mert sokan jottek, es Gurkan reven a csapat kb fele torok vendegharcos volt.

Az osszecsapas elott kotelezo csapatkep:


mi vagyunk a kekek! Posted by Hello

Gyors beoltozes es eligazitas utan kezdodhetett a moka. Megprobaltunk valami szervzett dolgot kihozni a csapatunkbol am ez nem sikerult maradektalanul. A megbeszelt akadalyokat elfoglaltuk, de az egymasra figyeles es az egyutt mozgas mar nem valosult meg. Azt hiszem, hogy Csongoron es rajtam kivul meg nem jatszott senki kozolunk, es ez egy kicsit meg is latszott.
A legbosszantobb dolog az volt, hogy hiba voltak olyanok, mint pl en, hogy mentek elore, loszert nem kimelve, a tobbiek nem kovettek, nem fedeztek, ugyhogy valahova mindig beragadtam, es probaltam sakkban tartani egy-egy ellent, egy ido utan kifogytam, es ki kellett allnom, ugyhogy nem haladtunk semerre.

Minden ilyen kellemetlenseget leszamitva, en baromi jol szorakoztam, de sajnos a torokoket tobbszor figyelmeztetni kellett a korret es biztonsagos jatkot biztosito szabalyok betartasara.
A kovetkezteteseket levontuk, ugyhogy legkozelebb inkabb kevesebben megyunk, jatszunk inkabb lassabban, de mgfontoltabban es korrektebben.

A vegso osszecsapas utan felkerekedtunk, es elmentunk a HJB's pub-ba egy kozos vacsira, persze csak es kizarolag a magyar csapat, illetve Gurkan, aki egy kicsit mintha kiabrandult volna a honfitarsaibol.

Este a sok futkarozastol, es a tengerparton szerzett enyhe leegesnek koszonhetoen nem nagyon kellett ingatni, hogy alomba meruljek.

No comments: