Wednesday, February 23, 2005

2005.02.19-tol maig

Szombaton elkezdodtek a treningek, ugyhogy most meg elfoglaltabb vagyok mint eddig. Bas tartja okert az uj kolleganak, csak meg azt nem tudjuk, hogy mikor fognak akarmit is csinalni a rendszerben, mondjuk nem mintha olyannyira mozgatna a dolog, mert legalabb addig nincs tele szarral a rendszer!

Vasanap egy eleg rovid napot tartottunk Bas-szal, mert allt a rendszer, es nem tudtunk semmit csinalni. En szetuntam magam, az osszes elmaradt emailemet elolvastam, rendeztem, a bejaratott lapokat atbongeztem, majd 3 ora felo mondtuk, hogy akkor menjunk haza a faszba!

A legfontosabb dolog, hogy HETFOTOL NEM DOHANYZOM! Marcius elso hetvegejen kezdjuk a buvartanfolyamot, es nem kifejezetten ugy merulni, hogy dohanyzom, legalabbis en ugy gondolom, hogy ez nem hasznal, ugyhogy inkabb azt mondtam, hogy abbahagyom!
Azt hittem, hogy kesz kinszenvedes lesz, de eddig eleg jol birom, bar tegnap este beleslukkoltam Aniko cigijebe, de baromi szarult esett, ugyhogy mondtam, hogy thx, no more! Ma is elrettentettem magam tole! Igazsag szerint Kedden ebed utan volt szar, mert nagyon jollaktam, es nagyon jol esett volna egy cigi, de se Vijay, se Bas nem dohanyzik, ugyhogy hoppon maradtam, es nem gyujtottam ra!
Reggel atmentem a Cargo Village-be. Szolt az egyik srac, hogy gyujtsunk ra, de mondtam, hogy ne... Aztan megis raalltam, mondtam, adjon egy piros malbit, de ne haragudjon meg, ha csak 2 slukkot szivok!
Kimentunk, ragyujtott, majd ragyujtottam... Mar az elso slukk utan szarul ereztem magam, igy elnyomtam. Elegge megszedultem attol a 2 slukktol, remelhetoleg egy darabig nem akarom ezt ujra erezni, ugyhogy elrettentesnek ez eleg jonak tunt!

Szoval itt tartok, nem hianyzik, es eleg jol megvagyok nelkule! Lassan kezdek illatokat erezni, es meg tudom kulonboztetni azt, hogy ki jott epp vissza dohanyzasbol!

1 comment:

Roberto Iza Valdés said...
This comment has been removed by a blog administrator.